مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد شکنی مجدد سامسونگ در چین تا پیش بینی درباره ساعت جدید اپل

به گزارش وبلاگ واحدی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد شکنی مجدد سامسونگ در چین تا پیش بینی درباره ساعت جدید اپل

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

به نظر می رسد سامسونگ بهترین روزهای سال 2019 خود را در چین سپری می نماید. این شرکت 3 روز پیش پیروز شد رکورد فروش در کوتاهترین زمان در چین را بشکند و این بار در یک اتفاق مشابه باز هم فروش گوشی گلکسی فولد در عرض چند دقیقه به اتمام رسید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از کاربران فیس بوک گزارش نموده اند که با یک باگ جدید روبرو شده اند که دوربین گوشی آنان را در هنگام استفاده از این برنامه بی اجازه روشن می نماید.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مینگ چی کو تحلیلگر ارشد اپل که همواره پیش بینی هایی بسیار جالب درباره محصولات این شرکت ارائه می دهد در آخرین پیش بینی های خود درباره ساعت جدید اپل صحبت کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

قرار است شرکت ریلمی چهارشنبه آینده X2 Pro و 5s را در هند روانه بازار کند ، اما این مانع نمی گردد که این تولیدکننده تلفن همراه چینی به روزرسانی های نرم افزاری را برای مدلهای قدیمی خود ارائه دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هفته گذشته تصاویری اندک از دوربینهای چهار بعدی شکل گوشی گلکسی A51 منتشر شد. اکنون طرح های اولیه این گوشی با شماره مدل SM-A515F ظاهر شده و بعضی از معینات اصلی این نوع گوشی معین شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 614

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد شکنی مجدد سامسونگ در چین تا پیش بینی درباره ساعت جدید اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد شکنی مجدد سامسونگ در چین تا پیش بینی درباره ساعت جدید اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید