شفر: من سرمربی استقلال ایران هستم، شایعه در ایران مثل باران در رشت است

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی استقلال پس از پیروزی پر گل مقابل سپیدرود از عملکرد تیمش ابراز رضایت کرد.

شفر: من سرمربی استقلال ایران هستم، شایعه در ایران مثل باران در رشت است

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر، سرمربی استقلال پس از پیروزی 5 بر صفر تیمش مقابل سپیدرود اظهار کرد: بابت نتیجه بسیار خوشحال هستم. حدود 70 دقیقه خیلی خوب بازی کردیم. ما در روند بسیار خوبی هستیم تا به سطح خوبمان برگردیم. در حال حاضر 70 تا 80 درصد آمادگی مان را به دست آورده ایم. یک قدردانی باید از بیژن طاهری داشته باشم که با فرشید باقری کار می نماید و او توانسته در دو بازی 3 گل به ثمر برساند. هدف ما این است که بازیکنانمان روز به روز بهتر شوند.

او اضافه نمود: از تمام مردمی که به استادیوم آمدند و با ما مهربان بودند تشکر می کنم. از طرفدارانمان تشکر می کنم که امروز در استادیوم بودند، ما همیشه به آن ها احتیاج داریم چون یار دوازدهم ما هستند و فکر می کنم بهترین طرفداران آسیا هستند. ما گل های زیبایی به ثمر رساندیم که چیزی است که همیشه از تیمم می خواهم. ما امشب با اتوبوس به تهران برمی گردیم و امیدوارم استراحت خوبی داشته باشند. ما چند روز دیگر بازی سختی داریم و امیدوارم خوب ریکاوری و تمرین برای دیدار با پدیده بکنیم.

سرمربی استقلال گفت: باید تشکر داشته باشم از داور و دستیارانش که باوجود شرایط بد زمین، عملکرد خوبی داشتند. به علی کریمی هم تبریک می گویم که در هر بازی بهتر می گردد ولی امروز روز سختی مقابل ما داشت.

به گزارش خبرنگاران، شفر در نشست خبری این بازی هم گفت: بسیار خوشحالم که سرمربی استقلال ایران هستم. این جا یک باشگاه فوتبال نیست بلکه یکی از بهترین باشگاه های ایران است. شاید خیلی ها نمی خواهند ما موفق بشویم. پارسال به موفقیت خوبی رسیدیم و سال جاری هم در مسیر موفقیت هستیم. شاید 70 درصد مسیر را طی کردیم. ما خیلی سخت در تمریناتمان کوشش کردیم. بسیار خوشحالم برای میلیون ها هواداری که استقلال ایران را دوست دارند. ما برگشتیم و جنگیدیم برای موفقیت و هیچکس نمی تواند ما را در مسیرمان متوقف کند. من بسیار خوشحالم که شالی با آرم استقلال روی سینه ام است.

به گزارش خبرنگاران، وینفرد شفر سرمربی استقلال پس از بازی تیمش مقابل سپیدرود، در میکسدزون و بدون حضور دوربین های تلویزیونی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. او در ابتدا گفت: من به خاطر تیمم، استقلال ایران، بسیار خوشحال هستم. بازی خیلی خوبی انجام دادیم. حریف ما بسیار جنگنده بود. نکته مهم برای ما گل سوم بود که بعد از آغاز بازی خیلی سریع با پاسکاری تک ضرب به ثمر رساندیم. ما چند روز دیگر بازی سخت دیگری داریم. به همین دلیل چند بازیکنمان را عوض کردیم. می خواهم از بیژن طاهری تشکر کنم که هر روز با فرشید باقری برای شوت زدن کار می نماید. خود او هم فوتبالیست بسیار خوبی بوده است، الان هم باقری در 2 بازی 3 گل زده است. ما می خواهیم کار کنیم که هر روز بازیکنانمان بهتر و بهتر شوند. الان در مسیر خوبی هستیم که مثل فصل گذشته بتوانیم به بالای جدول برگردیم.

وی درباره جدایی الحاجی گرو، اظهار کرد: شایعه در ایران مثل باران در رشت است. یک اتفاق همیشگی.

سرمربی استقلال درباره وضعیت تیمش گفت: شاید الان 70 تا 80 درصد آماده باشیم اما برای چیزی که می خواهیم باید هر روز در تمرین روی مسائل تاکتیکی و تکنیکی و همچنین آمادگی جسمانی کار کنیم. بسیار خوشحالم و می خواهم از مردمی که اینجا بودند، تشکر کنم. فقط یک مشکل اینجا بود که در طول شب فقط باران می بارید. امیدوارم وقتی برای تعطیلات به اینجا می آیم، بتوانم آفتاب را هم ببینم. مردم اینجا بسیار با ما مهربان بودند که از آنها تشکر می کنم. باید دوباره بگویم که ما بهترین طرفداران را در آسیا داریم.

او درباره مصدومان تیمش اعلام کرد: من بسیار خوشحال می شوم که داریوش شجاعیان و محسن کریمی به تیم برگردند. آن ها دو بازیکن خیلی خیلی مهم برای ما هستند. باید ببینیم که در آینده چه اتفاقی می افتد.

شفر در پاسخ به این سوال که چرا نیمکت نشینان سپیدرود به او اعتراضاتی داشتند، گفت: نمی دانم؛ من با داور صحبت کردم. او کارش را بسیار خوب انجام داد. یا من یا آقای بیژن طاهری لب خط هستیم، از تیم حریف هم کسی را نمی شناسم و فقط علی کریمی را می شناختم. کریمی بازیکن من بود و مربی بسیار خوبی است و بهترین آرزوها را برای او دارم.

وی درباره مسائل استقلال گفت: ما امروز مسائل زیادی داشتیم. گرو نمی توانست با ما بیاید. سطحی گرو از زمانی که به اینجا آمده، بازی به بازی بهتر می گردد و چیزهایی که گاها در مورد او در فضای مجازی گفته می گردد، درست نیست. استقلال ایران یکی از بزگترین باشگاه های آسیا است. استقلال فقط یک باشگاه عادی نیست و همه باید با سطح بالا برای استقلال بازی نمایند.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره فرشید باقری اعلام کرد: برای باقری خیلی خوشحالم. در فصل گذشته موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت. بازی قبل گل زد و انگار بار زیادی از روی دوشش برداشته شد. از زمین بیرون آوردیمش به خاطر کارت زردهایی که دارد تا برای بازی های بعدی حفظ گردد. بازیکن جایگزین او هم گل زد که باید بازیکنان جدید باید یاد بگیرند، یاد بگیرند و یاد بگیرند.

شفر در خاتمه و در پاسخ به سوالی درباره عملکرد جابر انصاری اظهار کرد: بله معین است که از او راضی بودم. او هر وقت به اینجا می آید، گل می زند. ما امروز می خواستیم با سه مهاجم بازی کنیم. وریا در این سیستم مهاجم نیست. برای جابر خیلی خوشحالم. کار بازیکنان تمام نشده است و همه باید بدانند که می توانند در بازی های بعدی بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 149

به "شفر: من سرمربی استقلال ایران هستم، شایعه در ایران مثل باران در رشت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شفر: من سرمربی استقلال ایران هستم، شایعه در ایران مثل باران در رشت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید