ماجدی: خدا صدایم را شنید و نماینده تایلند حریف مان شد، باید کار را در تهران تمام کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: سرپرست استقلال پس از قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: قبل از قرعه کشی می گفتم با نماینده تایلند بازی می کنیم و گویا خدا صدایم را شنیده و به این تیم خوردیم.

ماجدی: خدا صدایم را شنید و نماینده تایلند حریف مان شد، باید کار را در تهران تمام کنیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

میرشاد ماجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره رویارویی با بوریرام تایلند در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: ما از صبح روز پنجشنبه این بودیم که همین اتفاق بیفتد و به دوستان هم می گفتم که به نماینده تایلند می خوریم. گویا خدا صدایم را شنید و در نهایت حریف ما بوریرام تایلند شد! من با این کشور آشنا هستم و هر چه تجربه دارم را در اختیار تیم خواهم گذاشت.

سرپرست تیم فوتبال استقلال زمانی با فدراسیون تایلند همکاری داشت. وی درباره تاثیر این موضوع تاکید نمود: این مسئله می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. من هم با مردم تایلند آشنا هستم و هم شرایط این کشور را از نظر آب و هوایی می شناسم.

ماجدی درباره اینکه دیدار رفت در ایران برگزار می گردد، گفت: دیگر فرقی نمی کند که دیدار رفت در کشور ما باشد یا تایلند. باید در تهران کار را تمام کنیم و نگذاریم به اما و اگر کشیده گردد. امیدوارم بتوانیم لبخند سوم را نیز روی لبان مردم بنشانیم.

وی درباره اینکه تا چه اندازه از تیم بوریرام تایلند شناخت دارد، گفت: بوریرام تیم جدیدی است که در یکی از شهرهای خارج از بانکوک پایتخت تایلند واقع شده است ولی استادیوم بسیار خوب و طرفداران خونگرمی دارد. هنگام بازی های خانگی این تیم تماشاگران زیادی به استادیوم می روند و تقریبا می توان گفت که در زمین خودشان تیم دست و پا بسته ای نیستند.

ماجدی در خصوص اینکه آیا می توان گفت چون حریف استقلال تیمی از کشور تایلند است صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را باید قطعی دانست، گفت: خیر. در فوتبال هیچ چیز تعیین نیست. درست است تیم بوریرام برای کشور تایلند است اما بازیکنان خارجی خوبی دارد که نقشی تاثیرگذار در این تیم دارند.

وی اضافه کرد: تیم بوریرام در 2 سال گذشته قهرمان تایلند شده است. من با برخی از مدیران باشگاه بوریرام آشنا هستم و به همین دلیل تا حدودی این تیم را می شناسم. همانطور که گفتم بوریرام تیم خوبی است و ما باید در تهران کار این تیم را تمام کنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 380

به "ماجدی: خدا صدایم را شنید و نماینده تایلند حریف مان شد، باید کار را در تهران تمام کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجدی: خدا صدایم را شنید و نماینده تایلند حریف مان شد، باید کار را در تهران تمام کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید