طرح بوشهر توریسم 2022 اجرایی شد

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به تدوین نقشه گردشگری استان گفت: در این زمینه طرح بوشهر توریسم 2022 در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

طرح بوشهر توریسم 2022 اجرایی شد

به گزارش از ، مهرداد ستوده در مراسم بهره برداری از تجهیزات راهداری استان بوشهر با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مهم ترین دستگاه های اجرایی است بیان داشت: ایمن سازی جاده ها، تردد مطمئن خودرو ها در محور های مواصلاتی، امداد رسانی جاده ای و جابه جایی ایمن مسافران از مهم ترین حوزه فعالیت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی، ناوگان راهداری و حمل و نقل را تلفیقی از فعالیت عمرانی، فرهنگی و آموزشی دانست و اضافه نمود: همه آحاد جامعه باید با فرهنگ صحیح رانندگی و رعایت قانون و مقررات هدایت و رانندگی آشنا باشند که در این عرصه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آموزش و ایمن سازی محور ها نقش مهمی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر از تدوین نقشه راه برای برنامه راهداری و حمل و نقل جاده ای خبرداد و بیان نمود: در این راستا و بر اساس جدول معین نقشه راه استان بوشهر تهیه و تدوین شده و بر اساس آن طرح ها و برنامه های مورد نظر اجراء می گردد که اثربخش بوده است.

ستوده با بیان اینکه استان بوشهر در طرح گردشگری سال جاری مقام سوم در کشور کسب کرد اضافه نمود: با توجه به صندلی گردشگری استان بوشهر طرح بوشهر توریسم 2022 در استان بوشهر تهیه و اجرایی شده است.

وی اضافه نمود: بر اساس طرح توریسم 2022 سال جاری 24 روستا به عنوان پایلوت با توجه به شاخص ها و ویژگی ها و 2 منطقه عشایری در دشتی و تنگستان در این طرح مشارکت دارند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر تقویت ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اجرای طرح توریسم 2022 را مهم دانست و توضیح داد: طرح طرح توریسم 2022 در 24 روستا و مناطق عشایری با هدف توسعه گردشگری روستایی، درآمدزایی، تامین معیشت روستائیان و احیای زندگی در روستا اجرایی شده است.

ستوده از اعتبارات ارزش اضافه نموده برای توسعه زیرساخت های شهری و روستایی خبرداد و گفت: سال گذشته 424 میلیارد تومان از اعتبارات ارزش اضافه نموده و عوارض آلایندگی به دهیاری ها و شهرداری های استان بوشهر در راستای توسعه زیرساخت ها پرداخت شد که سال جاری این رقم در 8 ماه به 500 میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به ایمن بودن جاده های استان بوشهر بیان نمود: با اضافه نموده شدن 11 دستگاه ماشین الات و تجهیزات راهداری به ناوگان راهداری استان بوشهر عمر این ناوگان سه سال جوان تر شده است.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 158

به "طرح بوشهر توریسم 2022 اجرایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح بوشهر توریسم 2022 اجرایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید