فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز 10 میلیون نسخه گذشت!

به گزارش وبلاگ واحدی، در پی موفقیت های بازی بتل رویال Fall Guys: Ultimate Knockout، دقایقی پیش تعیین شد که فروش این بازی روی پلتفرم استیم از مرز 10 میلیون نسخه عبور نموده است.

فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز 10 میلیون نسخه گذشت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومجی و gamingbolt، حدود یک سال پیش در جریان نمایشگاه E3 2019 یک بازی بتل رویال با حال وهوای کاملا جدید توسط استودیوی دیوالور دیجیتال و مدیاتونیک معرفی گردید. گیمر در بازی چندنفره Fall Guys: Ultimate Knockout در محیطی با باشخصیت های کارتونی باید به صورت رقابتی از موانع پیش روی خود گذشته و جان سالم به در ببرد.

احتمالا اطلاع دارید که این بازی از همان ابتدا به دلیل ایده جدید و اتمسفری جذاب توانست توجهات زیادی را به خود جلب نموده و موفقیت اقتصادی قابل توجهی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش طی گزارشی اعلام شد که میزان فروش بازی Fall Guys: Ultimate Knockout تنها در پلتفرم استیم از مرز 10 میلیون نسخه گذشته است.

البته باید توجه داشته باشید که این گزارش اقتصادی منتشر شده تا انتهای ماه سپتامبر است. پس از اینکه چندی پیش اعلام شد که فروش بازی تا ماه آگوست به هفت میلیون نسخه رسیده، حال با احتساب این آمار، به نظر می رسد با افزایش سه میلیون نسخه به میزان فروش بازی، Fall Guys همچنان عملکرد مثبت خود را ادامه می دهد.

محبوبیت این بازی به همین جا ختم نمی گردد؛ چراکه Fall Guys از زمان انتشار خود توانسته بالغ بر هشت میلیون نسخه روی پلی استیشن 4 فروش رفته و با درآمد 185 میلیون دلاری خود عظیم ترین عرضه روی پلتفرم پی سی پس از Overwatch را به خود اختصاص دهد.

باتوجه به پشتیبانی مناسب تیم سازنده از ساخته خود، به نظر می رسد در آینده باید منتظر رکوردهای جدیدی از Fall Guys باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1458

به "فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز 10 میلیون نسخه گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بازی Fall Guys در استیم از مرز 10 میلیون نسخه گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید