فصل نو را با هدف معرفی نامزد های ابهر و خرمدره اجرا کردیم

به گزارش وبلاگ واحدی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر گفت: در انتخابات تصمیم گرفتیم وارد کار ستادی نشویم و با هدف جریان سازی و معرفی نامزد ها به مردم فصل نو را طراحی و اجرا کردیم.

فصل نو را با هدف معرفی نامزد های ابهر و خرمدره اجرا کردیم

علی اجاقی، دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، به تشریح بعضی اقدامات دانشجویان ابهر برای معرفی کاندیدا های حوزه انتخابیه ابهر و خرمدره اشاره نمود و گفت: در بحث انتخابات تصمیم گرفتیم که وارد کار ستادی نشویم. در واقع ما کار ستادی را نقی نمی کنیم، اما هدف ما جریان سازی بود به همین دلیل برنامه فصل نو را طراحی کردیم.

اجاقی بیان نمود: در جریان شناسی انتخابات منطقه ابهر و خرمدره تلاشک کردیم که فارغ از جناح سیاسی از همه پیشکسوتان و افرادی که در عرصه های سیاسی فعال هستند دعوت کنیم تا هم دیدگاه های خود را درباره انتخابات بیان نمایند و هم به سوالات ما پاسخ دهند.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر شرح داد: 15 جلسه جریان شناسایی انتخابات منطقه برگزار کردیم و در آن با افرادی که در بطن این قضایا قرار داشتند، مصاحبه و ضبط کردیم.

وی با بیان اینکه این اقدام برایند مثبتی به ویژه برای جوانان دهه هفتادی داشت، گفت: سعی کردیم فضایی چالشی برای بحث ایجاد کنیم و خوشبختانه فضای تضارب آرا خودش را نشان داد. در همین بستر روشنگری کردیم.

اجاقی با بیان اینکه قسمت دوم فعالیت انتخاباتی قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر دعوت از همه کاندیدا ها برای پرسش و پاسخ بود، گفت: ما از همه نامزد های ابهر و خرمدره دعوت کردیم تا در جمع جوانان نخبه و مطالبه گر حضور یابند که در همان ابتدا 11 نفر دعوت ما را پذیرفتند.

وی ادامه داد: نامزد ها را به صورت جداگانه و براساس زمان بندی دعوت می کردیم و سوالاتی در حوزه مسائل بین الملل، مسائل داخلی، نظارت بر رفتار نامزد ها و موضوع شفافیت آرای نمایندگان مجلس سوالاتی درباره حوزه انتخابیه و همچنین موضوعاتی درباره خود شخص نامزد پرسیدیم.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر بیان نمود: نزدیک به 60 سوال تحلیلی و کارشناسی شده را در بازه زمانی حدودا 2 و نیم تا سه ساعت از نامزد ها پرسیدیم و ضبط کردیم. کار ضبط این جلسات از 12 تا 20 بهمن انجام شد، اما انتشار فیلم ها را از زمان شروع تبلیغات شروع کردیم.

وی ادامه داد: از 11 نفری که دعوت ما را پذیرفته بودند، سه نفر به دلایلی از حضور در این نشست های تخصصی انصراف دادند و در نهایت ما توانستیم باز هشت نفر از نامزد ها مصاحبه کنیم.

اجاقی با بیان اینکه بازخورد خوبی از این اقدام از سوی مسئولان شهرستان و استان دریافت کردیم، توضیح داد: با این حال دعوت از همه نامزد ها انجام شده بود و آمادگی داشتیم که مصاحبه را با همه آنان ضبط و منتشر کنیم.

وی به سومین اقدام قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر برای انتخابات اشاره نمود و گفت: ما به مصاحبه های مردمی هم توجه داشتیم. مجوز های آن از فرمانداری دریافت شد و گروه ما برای تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و دریافت دیدگاه های مردم برای انتخاب اصلح به میان مردم رفت و به ضبط ویدئو هایی در این زمینه پرداخت.

دبیر قرارگاه شهید احمدی روشن ابهر ادامه داد: مناظره انتخاباتی هم برای نامزد ها ترتیب دادیم که پنج نفر اعلام آمادگی کردند، اما در نهایت فقط چهار نفر از آنان در این مناظره حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 936

به "فصل نو را با هدف معرفی نامزد های ابهر و خرمدره اجرا کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل نو را با هدف معرفی نامزد های ابهر و خرمدره اجرا کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید