فعالیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر بستر مهارت افزایی است

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، فعالیت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی را بر بستر مهارت افزایی بیان کرد.

فعالیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر بستر مهارت افزایی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از جهرم، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با سردار سید نورالله حسینی فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) ملاقات کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در این ملاقات فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای اهداف عالی انقلاب اسلامی عنوان و بر ضرورت همکاری و تعامل این دانشگاه با تیپ 33 هوابرد المهدی(عج) و دیگر ارگان ها تأکید کرد.

کوروش سرورزاده، فعالیت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی را بر بستر مهارت افزایی دانست و ادامه داد: براساس شعار اصولی مسئولان بلندپایه دانشگاه ، یعنی آموزش عمیق، دانشگاه آزاد اسلامی جهرم به تأسیس پارک علمی و فناوری اقدام کرد که ظهور شرکت های قوی دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و سودده از ثمرات آن است.

گزارش معکوس دشمن از فعالیت جوانان

وی اضافه نمود: دانشگاه آزاد اسلامی خود را در برابر جامعه مسئول می داند و بر این پایه ما همایش ملی خانواده و آسیب های اجتماعی را با کمترین بودجه برگزار کردیم و توانستیم در حوزه فرهنگی نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های مجازی خوبی برگزار کنیم، چنانچه در این ایام هیچ کدام از برنامه های دانشگاه تعطیل نشد.

فرمانده تیپ 33 هوابرد المهدی (عج) نیز در این ملاقات با اشاره به هجمه های موذیانه دشمن در گسترش شبهات به خصوص در فضای مجازی، گزارش معکوس از فعالیت جوانان را از عمده فعالیت های دشمن برشمرد و گفت: دشمن سعی دارد ضمن مخفی کاری، روح بی تفاوتی و بدبینی را در جوانان به وجود بیاورد و وظیفه آگاهان و دلسوزان جامعه است تا جوانان را با واقعیات انقلاب اسلامی آشنا نمایند.

حسینی با اشاره به ظرفیت های بالای کشور در اشتغالزایی و کارآفرینی تبیین کرد: احتیاج امروز ما تعامل همه ارگان ها به خصوص دانشگاه و صنعت است، چراکه عظیم ترین تهدید در حوزه جوانان بیکاری است و دانشگاه باید در این زمینه پیشقدم و خط شکن گردد.

4078/4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1399 بروزرسانی: 24 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1329

به "فعالیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر بستر مهارت افزایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالیت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بر بستر مهارت افزایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید