فیسبوک برای نوجوانان یک برنامه تازه دارد ، طرحی آزمایشی با امکاناتی مجذوب کننده

به گزارش وبلاگ واحدی، فیسبوک میخواهد برای نوجوانان یک مرکز ذخیره اطلاعات یا شبکه اجتماعی ویدئویی ویژه ارائه کند که با نام LOLشناخته می گردد و البته هنوز در مارحل اولیه خود واقع شده است.

فیسبوک برای نوجوانان یک برنامه تازه دارد ، طرحی آزمایشی با امکاناتی مجذوب کننده

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شبکه اجتماعی ویدئویی بر اساس سلایق نوجوانان طراحی شده است. سخنگوی فیسبوک تایید کرد که این شرکت ایده مذکور را به شکل آزمایشی ارائه می نماید. وی در بیانیه ای گفت: ما در حال اجرا یک آزمایش در مقیاس کوچک هستیم و این سامانه نو در حال حاضر در مراحل اولیه واقع شده است.

البته فیسبوک از مدتی پیش مالک اینستاگرام است. نوعی شبکه اجتماعی که به خاطر به اشتراک گذاری عکس بین نوجوانان محبوب است. با این حال، بسیاری از کاربران نوجوان اینستاگرام اسنپ چت را به خاطر قابلیت هایش به اینستاگرام ترجیح می دهند. این در حالیست که یکی از ویژگی های محبوب اینستاگرام یعنی؛ استوری به طور کامل از اسنپ چت کپی برداری شده است.

این نخستین باری نیست که مدیران فیسبوک در حال کوشش برای جلب نظر مثبت نوجوانان هستند و سال گذشته نیز این شرکت یک برنامه ویدئویی کوتاه به نام Lassoرا با هدف جذب نوجوانان طراحی کرد که البته چندان موفقیت آمیز نبود.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2314

به "فیسبوک برای نوجوانان یک برنامه تازه دارد ، طرحی آزمایشی با امکاناتی مجذوب کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیسبوک برای نوجوانان یک برنامه تازه دارد ، طرحی آزمایشی با امکاناتی مجذوب کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید