فیلم اتاق جایزه های کانادا را درو کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین دیلی، درام کانادایی-ایرلندی اتاق یکشنبه شب پیروز به کسب 9 جایزه از جوایز اسکرین شد.

فیلم اتاق جایزه های کانادا را درو کرد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

اتاق توانست جایزه بهترین فلم را از آن خودش کند. ضمن این که لنی آبراهامسون کارگردان این فیلم نیز جایزه بهترین کارگردانی را به خانه برد و بری لارسون که برای بازی در همین فیلم جایزه اسکار را دریافت کرد، بار دیگر به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد.

جایزه بهترین بازیگر مرد نیز به جیکوب ترمبلی بازیگر خردسال این فیلم تعلق گرفت و جایزه بهترین بازیگر مکمل زن نیز به جوآن الن از همین فیلم اهدا شد.

اما این همه جوایزی نبود که اتاق از کانادا به خانه برد و این فیلم توانست جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را نیز از آن خود کند. اما دوناهو نویسنده این رمان کار نوشتن فیلمنامه اقتباسی این فیلم را انجام داده بود و به عنوان برنده این جایزه انتخاب شد. بهترین تدوین نیز به ناتان نوگنت تدوینگر این فیلم اهدا شد و جایزه بعدی، جایزه کارگردانی هنری و طراحی فراوری بود که به ایتن تابمن و مری کرکلند تعلق گرفت. سید آرمور و جنیفر گولد نیز جایزه بهترین چهره پردازی را برای همین فیلم دریافت کردند.

در مراسم دیشب برندگان دیگری نیز وجود داشتند که شامل اهدای جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال برای بنجامین آگوست برای فیلم به خاطر بیار بود. فیلم جاده هینا نیز سه جایزه برای صدا، تدوین صدا و جلوه های تصویری برد.

در این مراسم ایو بلانگر جایزه بهترین فیلمبرداری را برای فیلم بروکلین دریافت کرد.

جوایز اسکرین کانادایی هر سال از سوی آموزشگاه سینما و تلویزیون کانادا اهدا می گردد و به آثار تهیه شده به زبان انگلیسی تعلق می گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 460

به "فیلم اتاق جایزه های کانادا را درو کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم اتاق جایزه های کانادا را درو کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید