مرگ مشکوک کارمند سفارت آمریکا در کی یف

به گزارش وبلاگ واحدی، منابع اوکراینی گزارش دادند یک کارمند زن سفارت آمریکا پس از آن که پلیس پایتخت اوکراین وی در شرایط ناهوشیار یافته و به بیمارستان انتقال داده است، بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

مرگ مشکوک کارمند سفارت آمریکا در کی یف

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پایگاه خبری کی یف پست اوکراین روز چهارشنبه به نقل از مقامات پلیس این کشور از مرگ مشکوک یک کارمند سفارت آمریکا در کی یف اطلاع داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

پلیس شهر کی یف اعلام نموده که ساعاتی پیش یک زن را در حالی که به شدت مجروح بوده یافته، اما این زن که کارت شناسایی اش نشان می داده کارمند سفارت آمریکا در کی یف است، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است.

سفارت آمریکا در کی یف اعلام نموده که هنوز آماده اعلام نام این زن -که علت مرگش هنوز معین نشده- نیست. پلیس پایتخت اوکراین نیز تا به امروز از افشای نام این کارمند جان باخته سفارت آمریکا خودداری نموده است.

به گفته آنا زوبروا سخنگوی پلیس کی یف، جسد این کارمند سفارت آمریکا برای انجام آنالیز های لازم به مرکز پزشکی قانونی کی یف منتقل شده است.

انتقال پیغام، .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1370

به "مرگ مشکوک کارمند سفارت آمریکا در کی یف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ مشکوک کارمند سفارت آمریکا در کی یف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید