مطمئن بودم خون مقتول گرفتارم می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، مرد میانسال خیلی خونسرد است و پشیمانی در چهره اش دیده نمی گردد. خالکوبی روی دستش را سعی می نماید با آستینش بپوشاند.

مطمئن بودم خون مقتول گرفتارم می نماید

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ضمیمه تپش، آنالیز سابقه اش نشان می دهد از مجرمان سابقه دار است که پیش از این هم زندان را تجربه نموده اما این بار با جرمی سنگین تر دستگیر شده است. فرصتی دست می دهد با او هم صحبت شویم که در ادامه می خوانید.

به چه اتهامی دستگیر شدی؟

قتل مرد مسافربر.

سابقه داری؟

بله. چند فقره سرقت خودرو دارم.

چطور سرقت می کردی؟

به عنوان مسافر دربستی سوار خودروها می شدم و بعد از راننده می خواستم من را به محل خلوتی برساند. وقتی به محل خلوت می رسیدیم، با تهدید چاقو از راننده می خواستم پیاده گردد و بعد خودرو را سرقت می کردم.

پس چرا مرتکب قتل شدی؟

راننده مقاومت کرد و مجبور شدم.

چطور او را شکار کردی؟

عصر کنار خیابان ایستاده بودم که راننده پژو مقابلم توقف کرد. خواستم دربستی مرا به حاشیه شهر برساند. برای این که وسوسه گردد، کرایه بالایی پیشنهاد دادم که قبول کرد. سوار شدم و در جهت در خصوص موضوعات مختلف به خصوص کرونا حرف زدیم. می گفت از وقتی کرونا آمده کاسبی او از رونق افتاده و مجبور شده مسافرکشی کند. وقتی به محل خلوتی رسیدیم خواستم توقف کند. بعد هم چاقو را به سمتش گرفتم و خواستم پیاده گردد. نمی دانم چرا نترسید و با من درگیر شد. در همین گیر و دار، با چاقو به بدنش چند ضربه زدم که باعث مرگش شد.

با جسد چه کردی؟

در یک باغ دفن کردم.

خودروهای سرقتی را چه می کردی؟

سند نمره می کردم.

یعنی چی؟

ماشینی اوراقی مطابق با ظاهر ماشین سرقتی می خریدم. بعد ارکان ماشینی را که خریده بودم، روی ماشین دزدی سوار نموده و با مدارک آن، خودروی سرقتی را می فروختم. گاهی هم اوراق می کردم و لوازمش را در بازار دست دومی ها می فروختم. شاید هر خودرو را به نصف قیمت آن می فروختم.

بعد از قتل دست از سرقت ها نکشیدی؟

تا چند روز می ترسیدم و هر لحظه منتظر بودم دستگیر شوم اما بعد از چند روز شرایط برایم عادی شد و ترسم ریخت. می خواستم خودروی دیگری را سرقت کنم که دستگیر شدم.

یعنی عذاب وجدان نداشتی؟

مگر می گردد عذاب وجدان نداشت. اما خود راننده هم مقصر بود. نباید درگیر می شد.

چطور دستگیر شدی؟

برای خرید از خودروی مقتول استفاده کردم که دوربین ها چهره ام را ثبت نموده و شناسایی شدم. در حال اوراق خودروی سرقتی بودم که ماموران را بالای سر خود دیدم.

ارزشش را داشت؟

وقتی مجبور باشی، به این چیزها فکر نمی کنی. انتها راه خلاف تعیین است و فقط مجرم کوشش می نماید دیرتر گیر بیفتد. بعد از قتل مطمئن بودم خون مقتول دامنم را می گیرد و گرفتار می شوم.

متاهلی؟

نه همسرم وقتی فهمید من آدم نمی شوم یا در زندانم یا در پاتوق دزدان هستم، تصمیم گرفت به زندگی مشترک مان انتها دهد و وقتی زندان بودم غیابی طلاق گرفت.

هشدار به مسافربران

سرهنگ محمدنادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز در این باره به رانندگان هشدار داد: رانندگان مسافربر باید توجه داشته باشند پیشنهاد کرایه بالا یکی از شگردهای مجرمان برای فریب رانندگان است. آنها برای این که نقشه خود را عملی نمایند راننده را به محلی خلوت کشانده و با تهدید چاقو خودرویشان را سرقت می نمایند. بارها رخ داده آنها وقتی با مقاومت طعمه روبه رو شوند او را به قتل می رسانند. رانندگان در صورت گرفتاری در دام این مجرمان سعی نمایند تعیینات ظاهری دزدان را به خاطر بسپارند تا بتوانند در شناسایی آنها به پلیس یاری نمایند. همچنین در صورتی که به رفتار مسافران مشکوک شدند، مقابل پاسگاه پلیس یا محل های پرتردد آنها را از ماشین پیاده نمایند. همچنین از دریافت موادخوراکی به خصوص آشامیدنی از مسافران خودداری نمایند؛ زیرا محتمل است با این مواد خوراکی آنها را بیهوش نموده و نقشه سرقت شان را اجرا نمایند.

مهدی محمدی - تپش

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1717

به "مطمئن بودم خون مقتول گرفتارم می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئن بودم خون مقتول گرفتارم می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید