معرفی تعدادی از مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا

به گزارش وبلاگ واحدی، سریلانکا سرزمین عجایب و مناظر طبیعی بی مثالی بوده که بسیار چشم نواز هستند. در طبیعت منطقه، شما می توانید تپه های مه آلود، گله فیل های وحشی و صخره های عظیمی را در وسط جنگل مشاهده کنید که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارند. در سریلانکا جنگل های بارانی، جنگل های خشک، سواحل شنی، دریاچه های عظیم و کوچک و مزرعه های چای متعددی وجود داشته که برای کسانی که عاشق طبیعت و مناظر طبیعی هستند، می توانند بهترین مقصد باشند. با ما در مقاله زیباترین دیدنی های طبیعی سریلانکا همراه باشید تا شما را با تعدادی از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی سریلانکا آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا برایتان جالب خواهد بود.

معرفی تعدادی از مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

فهرست مطالب

سواحل زیباسیگیریاحیات وحشسرزمین تپه ای

سواحل زیبا

اگر به این کشور سفر کردید، بازدید از سواحل زیبایش را به هیچ وجه از دست ندهید و حتما سری به سواحل تانگال، میریسا و بنتوتا بزنید. این جزیره آبهای بسیار زلالی دارد و برای زیر آب رفتن و شنا کردن بسیار مناسب است. در سریلانکا سواحل آرام، طوفانی و مواج وجود دارند و هر کس با هر سلیقه ای می تواند به این بخش از مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا رفته و لحظات خوشی را برای خود به ارمغان آورد. یکی از ویژگی های سواحل منطقه، وجود درختان نخل در شن و ماسه های سفید بوده که یک منظره فوق العاده رویایی را بوجود آورده اند.

سیگیریا

در منطقه مرکزی سریلانکا، یک تکه سنگ بی مثال بوده که به سیگیریا معروف است. سیگیریا بسیار پربازدید بوده و در بین گردشگران فوق العاده محبوب هست. اگر بخواهیم نگاه کوتاهی به پیشینه تاریخی این بخش از زیباترین دیدنی های طبیعی سریلانکا داشته باشیم، باید بگوییم که در قرنهای گذشته افراد ساکن در این منطقه از صخره برای اهداف مختلفی استفاده می کردند. این صخره در واقع از مگاهای سخت شده یک آتشفشان قدیمی بوجود آمده و در بالای آن شما می توانید یک قلعه زیبا را ببینید. از ویژگی های جالب این قلعه میتوان به دیوارهای نقاشی و صیقل داده شده آن اشاره نمود که هر کدام زیبایی های مخصوص به خود را دارند.

حیات وحش

در سریلانکا انواع مختلف جانوران حیات دارند که برای بازدید از آنها می توانید سری به پارکهای ملی و سافاری بزنید. در سریلانکا مناطق تحت حفاظت و پارکهای ملی متعددی بوده و شما می توانید در این مکانها انواع گوناگون پلنگ، طاووس و فیل را ببینید. همچنین، اگر تمایل دارید که موجودات زیبای دریایی مثل نهنگ و دلفین ها را از نزدیک تماشا کنید، می توانید در تورهای قایقرانی ویژه ثبت نام نموده و دل به دریا بزنید. ماهیگیران در سریلانکا دارای روشی بی مثال برای ماهیگیری بوده و شما در امتداد سواحل می توانید آنها را ببینید که بر روی چوب پا هستند و از این روش به صید ماهی می پردازند. این جزیره از پوشش گیاهی متنوعی نیز برخوردار بوده و شما می توانید با اقامت در هتل یا کمپ کردن و ماندن در اکولوژی ها، این مناظر را از نزدیک مشاهده کنید.

سرزمین تپه ای

از دیدنی ترین جاذبه های طبیعی سریلانکا، سرزمین تپه ای بوده که تقریبا در مرکز جزیره واقع شده و در آن مزارع چای بچشم می خورند. این منطقه بسیار سرسبز و تماشایی بوده و هوای آن در قیاس با دیگر مناطق جزیره کمی سردتر است. جنگل ها، آبشارها و دریاچه های بسیار زیادی در دل این کوه ها وجود داشته که شما با قطار می توانید از میان آنها گذر نمایید. همچنین، در این منطقه کارخانه های چای بسیار زیادی بوده که علت آن را میتوان وجود مزارع چای مرتبط دانست.

در ادامه بخوانیدراهنمای سفر به سریلانکا | معرفی مناطق دیدنی سریلانکامنبع: همگردی
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1724

به "معرفی تعدادی از مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از مشهورترین دیدنی های طبیعی سریلانکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید