معرفی 6 طرح برتر رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی

به گزارش وبلاگ واحدی، همرمان با برگزاری سومین ایده بازار خوراک و نوشیدنی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر 6 طرح برگزیده این رویداد معرفی می گردد.

معرفی 6 طرح برتر رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی

جهت دریافت مشاوره خدمات هزینه طراحی کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سومین رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی با هدف حل چالش ها و نیازهای صنایع غذایی کشور به وسیله شناسایی و حمایت از فناوری های نوآورانه و بهره برداری شرکت ها و فعالین صنایع غذایی کشور برگزار خواهد شد.

براساس این گزارش، در این رویداد بیش از 116 طرح، اختراع، ایده و محصول نوآورانه از سوی فعالان این صنعت ارسال شد و پس از غربالگری طرح ها، برگزاری کارگاه های مشاوره و Coaching و در نهایت داوری های تخصصی، 32 طرح در این مرحله انتخاب شد.

از میان این 32 طرح، 24 طرح پیروز به شرکت در کارگاه های حضوری و آنلاین و در نهایت 18 طرح مجوز ارائه حضوری در روز DemoDay که در روز 26 بهمن برگزار گردید، را دریافت کردند. در این جلسه طرح ها پس از ارائه در حضور داوران، 6 طرح برای ارائه درمقابل سرمایه گذاران و بهره برداران در روز رویداد نهایی به مرحله بعد راه یافتند.

قرار است طرح های منتخب در روز 3 اسفند ماه 98 در حضور صاحبان سرمایه ارائه خواهند شد.

این رویداد توسط دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری سازمان غذا و دارو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و شرکت ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر(به عنوان کارگزار رسمی تبادل فناوری وزارت بهداشت) برگزار می گردد.

از جمله عناوین طرح های برگزیده این رویداد نمک فانکشنال؛ در جهت پیشگیری از افزایش فشار خون، فراوری پروتئین شیرین مزه مونلین در باکتری لاکتوکوکوس لاکتیس به روشی سالم جهت مصارف خوراکی، شناسایی سریع آفلا توکسین بااستفاده از روش الکتروشیمیایی بر پایه آنتی بادی، فراوری کمپلکس معلق کننده ذرات در نوشیدنی و دوغ، ارزیابی ویژگی های فیزیکی و شیمیایی و ساختاری و حسی و زنده مانی پنیر فتای سین بیوتیک با استفاده از بتاگلوکان و بیفیدوباکتریوم طی دوره ماندگاری و انواع سوش پروبیوتیک لیوفلیزه شده بومی صنعتی با قابلیت تنظیم و طراحی کانت و زنده مانی معین برای نوشیدنی های لبنی و داروهای پروبیوتیک است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 879

به "معرفی 6 طرح برتر رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 طرح برتر رویداد ملی ایده بازار خوراک و نوشیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید