مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

به گزارش وبلاگ واحدی، این ابزار از اتصالات وای فای به جای بلوتوث استفاده می نماید و داده ها را به صورت بی درنگ با اپلیکیشن نصب شده روی گوشی همگام سازی خواهد نمود. اپلیکیشن Temp Stick برخلا SensorPush برای ذخیره سازی داده ها محدودیت ندارد و شما می توانید از هر مکانی حتی خارج از خانه این داده ها را مشاهده کنید.

مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

ویژگی مهم دیگر دماسنج SensorPush، تنظیم کردن هشدارهایی برای زمانی است که حرارت محیط از حد آستانه بالاتر می رود. متاسفانه، فقط چون به وسیله بلوتوث به آیفون شما وصل می گردد و از وای فای پشتیبانی نمی نماید؛ باید در محدوده و نزدیک دستگاه باشید.

دماسنج SensorPush ویژگی هایی مشابه دماسنج معرفی شده در بالا دارد؛ می تواند دما و رطوبت محیط را اندازه گیری کند؛ تاریخچه ای از دماها نگه می دارد و براساس بستر زمان گزارش دمایی می دهد. همچنین، با بلوتوث به گوشی آیفون وصل می گردد. تنها تفاوت اصلی در اندازه آن است.

برای آنالیز دقیق دمای اتاق با آیفون، احتیاج به نصب گجت و دماسنج خارجی دارید. این دماسنج خارجی به یک برنامه iOS در آیفون مرتبط و جفت می گردد تا دمای فعلی، تاریخچه دماهای اتاق در روزها و ساعت های گذشته، رطوبت و موارد دیگر اندازه گیری و کنترل گردد.

برای مثال، می توانید هشدارهای سفارشی بسازید تا وقتی دما از آستانه تعریف شده بالاتر رفت؛ این هشدارها برای حداکثر 10 مخاطب در گوشی آیفون شما ارسال شوند.

منبع مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون

انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1960

به "مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 4 دماسنج برای اندازه گیری دما و رطوبت محیط با آیفون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید