من میخوام شاه بشم به جشنواره چاگرین آمریکا رفت

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، جشنواره تخصصی فیلم مستند چاگرین از امروز 15 تا 20 مهرماه در شهر چاگرین فالز ایالت اوهایو برگزار می­ شود و قرار است فیلم مستند من می­ خوام شاه بشم به کارگردانی مهدی گنجی در بخش مسابقه بین الملل این جشنواره نمایش داده می شود.

من میخوام شاه بشم به جشنواره چاگرین آمریکا رفت

فیلم مستند 70 دقیقه ای من می­ خوام شاه بشم در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است. این فیلم درباره عباس برزگر است که با کمک خانواده خود از توریست های خارجی در دهکده­ گردشگری اش پذیرایی می کند و آنها را به دیدن عشایر می برد اما او رویای بزرگی در سر دارد.

فیلم مستند من می خوام شاه بشم جایزه بهترین کارگردانی فیلم مستند از سی و سومین جشنواره فیلم فجر و جایزه ویژه هیات داوران در جشنواره فیلم مستند فلاهرتیانای روسیه را کسب کرده و در جشنواره هایی چون ایدفا، مونیخ، میلنیوم، پلنت داکس، سیلور داکس، زوریخ و دی ام زد به نمایش در آمده و کاندید دریافت جایزه شبکه تی آر تی ترکیه بوده است.

سحر رضوی تهیه ­کننده، اسماعیل منصف تدوینگر حسن مهدوی و رضا گدازگر صداگذار، امین بهروز زاده و شعیب کمین پور آهنگساز، علی باقری عکاس و طراح پوستر از دیگر عوامل این فیلم سینمایی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 935

به "من میخوام شاه بشم به جشنواره چاگرین آمریکا رفت" امتیاز دهید

1 کاربر به "من میخوام شاه بشم به جشنواره چاگرین آمریکا رفت" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من میخوام شاه بشم به جشنواره چاگرین آمریکا رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید