مک بوک پرو 14 و 16 اینچ تازه انتها به مرحله تولید انبوه رسیدند

به گزارش وبلاگ واحدی، به نظر می رسد که شرکت های تأمین کننده اپل تولید انبوه نسل نو مک بوک پرو 14 و 16 اینچ با طراحی نو را آغاز کرده اند. در گزارش تازه منتشر شده از طریق نشریه DigiTimes علاوه بر این موضوع، گفته شده است که این شرکت ها تا قبل از پایان ماه نوامبر (اواسط آبان) می خواهند تا تولید این لپ تاپ ها را به 800 هزار دستگاه در ماه برسانند.

مک بوک پرو 14 و 16 اینچ تازه انتها به مرحله تولید انبوه رسیدند

اکنون مدت زمان زیادی است که شایعه های مختلفی درباره نسل بعدی مک بوک پرو 14 و 16 اینچ منتشر شده اند. البته باید بگوییم که به نظر می رسد که زمان رونمایی از این دستگاه ها نزدیک است. گزارش های منتشر شده نشان می دهند که اپل می خواهد با برگزاری یک رویداد در فصل پاییز از محصولات مختلفی مانند نسل نو آیفون، اپل واچ و ایرپادز رونمایی کند.

شایعه های منتشر شده نشان می دهند که اپل در مدل نو مک بوک پرو 14 و 16 اینچ از نمایشگر نو با فناوری Mini-LED، طراحی ظاهری به روز و پردازنده نو اپل سیلیکون استفاده خواهد کرد. این شایعه ها همچنین نشان می دهند که اپل از این مک بوک پرو ها تا قبل از سرانجام سال 2021 رونمایی خواهد کرد.

همچنین گزارش هایی وجود داشتند که ادعا می کردند تولید انبوه مدل نو مک بوک پرو در سه ماه سوم سال 2021 آغاز خواهد شد که گزارش نو منتشر شده از طریق نشریه DigiTimes این موضوع را تأیید می کند.

گزارش قبلی منتشر شده از طریق نشریه DigiTimes نشان می دهد که اپل می خواهد از این لپ تاپ ها در ماه سپتامبر (شهریور) رونمایی کند. این گزارش همچنین نشان می دهد که از نسل نو مک بوک پرو به احتمال زیاد در کنار سری آیفون 13 و اپل واچ سری 7 رونمایی خواهد شد.

با وجود اینکه امکان رخ دادن این اتفاق از نظر تئوری وجود دارد، اما ممکن است که به جایی رونمایی از نسل نو مک بوک پرو در کنار نسل نو آیفون، اپل رویداد دومی را هم در پاییز امسال برگزار کند و این رویداد را به طور کامل به رونمایی از نسل نو مک بوک پرو اختصاص دهد.

در هفته گذشته گزارشی منتشر شد که نشان می داد اپل مدارک مربوط به دستگاه هایی که از آن ها رونمایی نشده را پر کرده است. نگاهی به این گزارش نشان می دهد که در این مدارک نام مک های نو و نسل بعدی اپل واچ هم در پایگاه اطلاعات اوراسیا وجود دارد.

با وجود اینکه در این مدارک تنها آیدی اختصاص داده شده به هر محصول به چشم می خورد، اما به احتمال زیاد دستگاه هایی که در این مدارک از آن ها نام برده شده است، همان نسل نو مک بوک پرو و اپل واچ سری 7 هستند.

در زمان هایی که اپل تصمیم می گیرد تا از نسل نو لپ تاپ های خود رونمایی کند تقاضا برای خرید این لپ تاپ ها افزایش پیدا می کند. گزارش های منتشر شده نشان می دهند که اپل تا به امروز در حدود 200 میلیون دلار برای افزایش ظرفیت تولید نمایشگر Mini-LED برای لپ تاش هایش سرمایه گذاری کرده است. در ضمنً گویا اپل در پی تأمین کننده دیگری هم برای تأمین نمایشگر های Mini-LED استفاده شده در لپ تاپ هایش است.

منبع: MacRumors

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1898

به "مک بوک پرو 14 و 16 اینچ تازه انتها به مرحله تولید انبوه رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مک بوک پرو 14 و 16 اینچ تازه انتها به مرحله تولید انبوه رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید