میرخلفی: بانک ملی گیلان میزان بدهی ایحاگستر را به دادگستری استان اعلام کرده است

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس شعب بانک ملی گیلان گفت: براساس مصوبه 5 بهمن کمیته حمایت قضایی از واحد های تولیدی و صنعتی گیلان، بانک ملی موظف شد که میزان طلب بانک از شرکت را اعلام کند.

میرخلفی: بانک ملی گیلان میزان بدهی ایحاگستر را به دادگستری استان اعلام کرده است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، کمیته حمایت قضایی از واحد های تولیدی و صنعتی گیلان در 2 جلسه جداگانه تصمیماتی برای احیای شرکت ایحاگستر شمال اتخاذ کردند.

در اولین جلسه، بانک ملی موظف می شود تا میزان بدهی و تفکیک اصل، سود و جرائم هر فقره تسهیلات بانکی به ایحاگستر را اعلام کند. در جلسه دوم که بدون حضور میرخلفی، رئیس شعب بانک ملی در استان گیلان برگزار شد، تصمیم به اجرای مصوبات 4 مرداد 99 از سوی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص این شرکت، گرفته می شود.

براساس این مصوبات، ارگان های مرتبط با احیای ایحاگستر از زمان ابلاغ این مصوبات، هفت روز فرصت داشتند تا پاسخ مناسبی به دادگستری گیلان ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

  • ضرب الاجل 7 روزه کمیته حمایت از واحد های تولیدی گیلان برای احیای ایحاگستر
  • تشکیل پرونده قضایی برای مسئولانی که باعث تعطیلی ایحاگستر شدند
  • بانک ها چگونه مانع رونق تولید می شوند؟ / ایحاگستر شمال؛ نمونه ای از قدرت نمایی بانک ها در اقتصاد کشور

سیدرسول میرخلفی، رئیس شعب بانک ملی در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار ما، با اشاره به اینکه در جلسه دوم غیبت نداشته است، اظهار می کند: برای جلسه دوم کمیته حمایت قضایی از واحد های تولیدی و صنعتی گیلان که در 9 بهمن برگزار شده، از مسئولان بانک ملی دعوت نشده بود و به همین دلیل من در این جلسه حضور نداشتم.

میرخلفی ادامه می دهد: براساس مصوبه روز پنجم بهمن، بانک ملی موظف شد که میزان طلب بانک از شرکت را اعلام کند که پاسخ لازم به دادگستری گیلان ارسال شده است.

رئیس شعب بانک ملی گیلان بیان می کند: گام بعدی باید با نظر دادگستری استان انجام شود و ما هم منتظریم تا دادگستری نظر خود را اعلام کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1618

به "میرخلفی: بانک ملی گیلان میزان بدهی ایحاگستر را به دادگستری استان اعلام کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرخلفی: بانک ملی گیلان میزان بدهی ایحاگستر را به دادگستری استان اعلام کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید