میز توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از شکل گیری اولین میز توسعه گردشگری این استان اطلاع داد.

میز توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی مدیرکل میراث فرهنگی استان امروز چهار شنبه 14 شهریور 97 در این خصوص توضیح داد: میز توسعه در واقع با هدف تبادل نظر در بین مسئولان متولی و فعالان حوزه گردشگری در فضای مجازی و همچنین در جلسات زمان بندی تشکیل گردیده است.

او با تاکید به آنالیز وضعیت درآمد استان اردبیل از محل گردشگری، اضافه نمود: در میز توسعه به دنبال تبادل نظر ایده های نو و خلاق برای رونق گردشگری استان بر اساس افق اردبیل 2020، بر قله گردشگری ایران هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل تاکید نمود: تمام رویدادهای ملی و بین المللی تا دست یابی به این افق تبادل نظر گردیده و به رونق گردشگری استان در تمام ابعاد از جمله طبیعت گردی، برگزاری مسابقات ورزشی، برنامه های حوزه فرهنگ و هنر و گردشگری سلامت تدبیر خواهیم کرد.

به گفته فلاحی تمامی برنامه ها و ایده ها با هدف دست یابی به افق توسعه گردشگری در جلساتی با حضور نخبگان و کارشناسان، مسئولان تشکل های صنفی و مردم نهاد و فعالان حوزه گردشگری تبادل نظر گردیده و چارچوب کلی احصا می گردد.

او توضیح داد: بر خلاف قابلیت های متعدد اردبیل، این استان تاکنون به توسعه مطلوب در حوزه گردشگری دست نیافته و لازم است با همکاری و همفکری تمامی حوزه ها، گردشگری اردبیل را به صندلی مطلوب رساند.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خواهان مشارکت و همفکری کارشناسان و فعالان حوزه گردشگری در تحقق اهداف میز گردشگری استان شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 69

به "میز توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز توسعه گردشگری استان اردبیل تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید