تور ایتالیا: میلاد عبادی پور رسما به میلانو پیوست

به گزارش وبلاگ واحدی، میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران رسما به عضویت باشگاه میلانو ایتالیا در آمد.

تور ایتالیا: میلاد عبادی پور رسما به میلانو پیوست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

چندی پیش بود که باشگاه اسکرا بلخاتوف لهستان رسما جدایی میلاد عبادی پور از این تیم را تایید کرد. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پنج فصل فوق العاده را در باشگاه لهستانی پشت سر گذاشت و روز های بسیار خوبی را در این تیم سپری کرد. میلاد در این مدت به یک بازیکن کلیدی در ترکیب اسکرا تبدیل شد و همیشه مورد توجه مربیان این تیم قرار داشت.

عبادی پور پیش از آغاز لیگ ملت ها در حاشیه تمرین تیم ملی تایید کرد که راهی سری آ ایتالیا خواهد شد. کاپیتان تیم ملی در این باره گفت: بعد از خاتمه قراردادم باید تصمیمی جدی می گرفتم، همانجا می ماندم یا تغییری در نظر می گرفتم. خوشبختانه این تغییر در ایتالیا بود و انتقالم به میلانو ایتالیا قطعی شده است و قرار است در این تیم توپ بزنم. با صد درصد توان خودم آنجا ظاهر خواهم شد.

به همین دلیل دقایقی پیش باشگاه میلانو رسما تایید کرد که کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به خدمت گرفته است. این باشگاه فصل گذشته سری آ را با رتبه نهمی به خاتمه رساند، اما میخواهد در این فصل در قامت یک مدعی ظاهر گردد که جذب میلاد عبادی پور نیز به همین دلیل است.

لازم به ذکر است بر اساس گزارش ها در ایتالیا باشگاه میلانو شرایط جذب فوق ستاره والیبال ایتالیا یعنی ایوان زایتسف را هم آنالیز می نماید و میخواهد بعد از میلاد عبادی پور این بازیکن را هم از لوبه به خدمت بگیرد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2234

به "تور ایتالیا: میلاد عبادی پور رسما به میلانو پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: میلاد عبادی پور رسما به میلانو پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید