نوشاد عالمیان: باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود، دریافت مدال آسیا انتظار بالایی است

به گزارش وبلاگ واحدی، ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: ما برای کسب سهمیه المپیک به مسابقات بیشتری نیاز داریم که با رفتن به فرانسه کار راحت تر می گردد و من و برادرم می توانیم در مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

نوشاد عالمیان: باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود، دریافت مدال آسیا انتظار بالایی است

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

نوشاد عالمیان در گفت و گو با خبرنگاران درباره اینکه گفته می گردد نرفتن چندماهه به مسابقات تاثیر خودش را روی بازی او و برادرش در تورهای جهانی چک و بلغارستان نشان داد، بیان نمود: درست است. خیلی وقت بود در مسابقات شرکت ننموده بودیم و این تورها هم همواره برگزار می گردد. حریفان ما هم در اروپا هستند و از لحاظ مسافت و هزینه راحت تر می توانند در این مسابقات شرکت نمایند. اما ما بعداز قهرمانی جهان مسابقه ای نرفتیم که وضعیت مالی در آن بی تاثیر نبود چون هزینه ها بالا رفته است. با این حال در دونفره توانستیم مقام بیاوریم که برای اولین مرتبه بود که در تورجهانی چنین مقامی به دست می آمد.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که فکر نمی نماید برای کسب سهمیه المپیک باید حضوردر مسابقات خارجی تداوم داشته باشد، تاکید نمود: 100درصد. برای کسب سهمیه به مسابقات بیشتری نیاز داریم. فکر می کنم فدراسیون هم برنامه ریزی لازم را برای حضور در مسابقات را نموده است.

اولین هدفمان رسیدن به سهمیه تیمی المپیک است

نفر سوم بازی های آسیایی جاکارتا در خصوص اینکه او و برادرش در کدام مسابقات به دنبال دریافت سهمیه المپیک هستند، توضیح داد: اولین هدفمان این است در مسابقات جهانی سهیمه تیمی را بگیریم که اگر این اتفاق بیفتد برای نخستین بار در تاریخ ما روی می دهد. چند مسابقه هم هست که سهمیه انفرادی را بگیریم و کوشش می کنیم اگر در تیمی سهمیه نگرفتیم در آن مسابقات به سهمیه انفرادی برسیم.

عالمیان درباره اینکه شاید بعضی ها فکر نمایند دریافت سهمیه تیمی المپیک رویایی باشد، توضیح داد: کار خیلی سختی است. البته ما زمانی که می گفتیم می خواهیم به دسته یک جهان بیاییم همه فکر می کردند رویا است و هر چند سخت بود اما پیروز به انجام آن شدیم. الان هم تیم خوبی داریم و تمام کوششمان بر این است که سهمیه تیمی را بگیریم.

سعی می کنیم هر دو برادر سهمیه المپیک بگیریم

نوشاد نسبت به تغییر سیستم کسب سهمیه المپیک واکنش مثبتی داشت و گفت:به نظرم این سیستم کسب سهمیه المپیک بهتر است و شانس دریافت دو سهمیه را داریم اما در مسابقات منطقه ای یک سهمیه می توانستیم بگیریم. سعی می کنیم این اتفاق بیفتد که هر دو برادر همانند المپیک ریو سهمیه بگیریم.

باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود

ملی پوش تنیس روی میز در پاسخ به این پرسش که فکر نمی نماید لژیونر شدن او باید زودتر از این اتفاق می افتاد، تاکید نمود: بلی باید زودتر از این می رفتم اما شرایطش نبود الان هم دیر نیست و قرارداد بستم و سعی می کنم بیشترین استفاده را از حضور در اروپا ببرم و من و نیما در کمپ های تمرینی خوب شرکت کنیم و راحت تر به مسابقات برویم. فکر می کنم حضور در اروپا می تواند برای من و نیما خیلی خوب باشد. تیمم هم تیم خوبی است. یک بازیکن برزیلی و یک فرانسوی و من را دارد و سعی می کنیم نتایج خوبی بگیریم.

او در خصوص اینکه یکی از دغدغه هایش این بود همسرش هم بتواند همراه او به اروپا برود و این شرایط فراهم شده است یا خیر، گفت: من زودتر می روم تا شرایط را فراهم کنم و به احتمال زیاد بعد از آن همسرم هم می آید و از اول هم چنین فکری داشتیم.

نیما به فرانسه رفت مجبور بودم با پدرم تمرین کنم

عالمیان در باره مسائل تمرینی اش بعد از رفتن نیما به اروپا بیان نمود: نیما حریف تمرینی من بود و وقتی من به فرانسه رفت کسی نبود با او تمرین خوبی کنم و مجبور بودم با پدرم بازی کنم. اما الان در فرانسه با هم در یک کمپ تمرین می کنیم.

توجه بیشتر گردد در تیمی می توانیم مقام جهانی بیاوریم

او در پاسخ به این پرسش که بعد از مدال برنز بازی های آسیایی این انتظار را دارد توجه به تنیس روی میز بیشتر گردد ؟ تاکید نمود: تنیس روی میز نسبت به رشته های راکتی دیگر رنکینگ بالاتری دارد و جزو 24 تیم اول جهان است. تنیس روی میز خیلی پیشرفت نموده و تیم قوی داریم. به نظرم بیشتر توجه گردد و بودجه بدهند، حتی می توانیم در تیمی مقام جهانی بگیریم.

عالمیان در پاسخ به این پرسش که چرا هنوز در پارکینگ منزل پدرش تمرین می نماید، گفت: بابل سالن دارد اما چون عمومی است من و نیما نمی توانیم آنجا زیاد تمرین کنیم.

افت رنکینگ بخاطر نرفتن به مسابقات بود که قابل جبران هست

ملی پوش تنیس روی میز ایران در خصوص افت رنکینگ جهانی او و نیما تاکید نمود: چون 3-4 ماه مسابقه نرفتیم همین کار را خود را کرد. ما داشتیم در رنکنیگ جهانی خیلی خوب جلو می رفتیم اما مشلات مالی وجود دارد و دست ما هم نیست و فدراسیون هم نتوانست ما را به مسابقات فرستد البته قابل جبران هست چون و من نیما می رویم فرانسه کارراحت تر است می توان مسابقات بیشتری شرکت کنیم.

انتظار تکرار مدال جاکارتا در قهرمانی آسیا، انتطار بالایی است

او در خصوص توقع تکرار مدال برنز بازی های اسیایی در قهرمانی آسیا نیز گفت:خیلی سخت است اما احتمالش هست . البته اینکه انتظار داشته باشند مدال برنز بازی های آسیایی تکرار گردد به نظرم انتظار بالایی است اما کوششم را می کنم نتیجه خوبی را در قهرمانی آسیا بگیرم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 364

به "نوشاد عالمیان: باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود، دریافت مدال آسیا انتظار بالایی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوشاد عالمیان: باید زودتر به اروپا می رفتم اما شرایطش نبود، دریافت مدال آسیا انتظار بالایی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید