هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب شد خبرنگاران

به گزارش وبلاگ واحدی، هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بین تمامی هسته ها و دفاتر نمایندگی گزینش دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان واحد برتر انتخاب شد.

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب شد خبرنگاران

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بین 44 هسته و دفتر نمایندگی گزینش دانشگاه های علوم پزشکی کشور به عنوان واحد برتر انتخاب شد.

هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت هر ساله ارزیابی عملکرد هسته های گزینش را بین 3 تیپ انجام می داد، اما امسال این ارزیابی بین تمامی تیپ ها بود و بر اساس آن، هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تیپ های مختلف پیروز به کسب رتبه برتر شد.

مطابقت انجام تحقیقات، مصاحبه و صدور رأی برابر ضوابط و مقررات قانونی از جمله ملاک های مدنظر هیئت مرکزی گزینش وزارت بهداشت برای انتخاب هسته گزینش برتر هستند.

هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ابتدای امسال تا کنون، با توجه به شیوع ویروس کرونا و احتیاج به جذب نیروی انسانی در کوتاه ترین زمان ممکن، با برنامه ریزی ها و هماهنگی های لازم، اقدامات مورد احتیاج بخش های بهداشتی و درمانی را در اسرع وقت انجام داده که این امر رضایت مجموعه مدیریتی دانشگاه و وزارت بهداشت را در پی داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1672

به "هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب شد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به عنوان واحد برتر در کشور انتخاب شد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید