والورده: مسی برگ برنده بزرگ ماست، خوشحالم که سال را با صدرنشینی به خاتمه می بریم

به گزارش وبلاگ واحدی، ارنستو والورده از تداوم صدرنشینی تیمش راضی است.

والورده: مسی برگ برنده بزرگ ماست، خوشحالم که سال را با صدرنشینی به خاتمه می بریم

به گزارش خبرنگاران، ارنستو والورده پس از رجحان 4 - یک تیمش مقابل آلاوس در هفته جاری رقابت های لالیگا از اینکه بازیکنانش با صدرنشینی در لیگ سال 2019 را به خاتمه می رسانند، ابراز شادمانی کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: در نیمه اول فوق العاده بودیم. در آغاز نیمه دوم کمی سرعت عمل را پایین آوردیم و همین عامل هم گل آنها را به دنبال داشت. با گل سوم کمی آرامش خیال به تیم برگشت. بعد از گل دوم، کنار نکشیدیم و بازی را رها نکردیم. چهارشنبه بازی سخت و نفس گیری داشتیم. از طرفی 2 گل، اختلاف خوبی به نظر می رسد. تغییر فرایند بازی را به پای کیفیت آلاوس می گذارم. مسی برگ برنده بسیار بزرگی است. لئو در هر لحظه ای ظاهر می گردد و از هر جای زمین قادر به گلزنی است.ماه بسیار پرفشار و فشرده ای را پشت سر گذاشتیم. می خواستیم با آرامش خاطر به تعطیلات برویم که همین طور شد. از سوی دیگر خط هافبکی متشکل از بازیکنانی هم سطح داریم و این موضوع به ما اجازه می دهد در هر بازی تغییراتی ایجاد کنیم. با احساسی خوب راهی تعطیلات کریسمس می شویم چون می دانیم فصل طولانی است. در راستا درستی هستیم.

او در ادامه اضافه نمود: عملکرد خوب آلنیا و ویدال برایم خبر بسیار خوب و شادمان کننده ای است. خوش شانس هستیم که چنین خط هافبک پرتعداد و باکیفیتی در اختیار داریم. هر 2 بسیار خوب کار کردند. آنها در آغاز سال جدید هم با ما خواهند بود مدت ها است درباره احتمال انتقال ویدال به اینتر صحبت می گردد اما او هنوز اینجا است و بازی می نماید. درباره خیلی چیزها زیاد حرف زده می گردد اما اتفاقی نمی افتد.

خواسته ام برای سال 2020؟ آرامش که در واقع همان بردن بازی ها است! دوست دارم کریسمس سال بعد هم در بارسا باشم؟ خدای من! گام به گام پیش می رویم. فعلا می خواهم سال جاری همه جام ها را با بارسا ببرم.

گریزمان؟ روز به روز بهتر می گردد. حالا همکاری و تفاهم با دیگر بازیکنان برای او راحت تر است. در لحظه درست، حرکت و جایگیری می نماید. آنتوان می داند که باید شکیبا باشد چون توپ بالاخره به او خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 772

به "والورده: مسی برگ برنده بزرگ ماست، خوشحالم که سال را با صدرنشینی به خاتمه می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والورده: مسی برگ برنده بزرگ ماست، خوشحالم که سال را با صدرنشینی به خاتمه می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید