واکنش فدراسیون فوتبال به یک اظهار نظر جنجالی

به گزارش وبلاگ واحدی، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال، در پاسخ به موضوعی درباره آماده سازی تیم ملی برای جام ملت ها و عدم تداخل برنامه های لیگ با این موضوع گفت: قلعه نویی و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی به صورت مرتب جلساتی را با نبی و کشوری فرد دارند و مباحث را مورد آنالیز قرار می دهند. درباره مسائلی مانند تاریخ سوپرجام یا آغاز لیگ و آغاز لیگ در حال همکاری هستند. فکر می کنم امروز تاریخ ملاقات نهایی جام حذفی از سوی سازمان لیگ اعلام گردد. این نکته را هم بگویم که پیش از ملاقات پرسپولیس و طرفدار در روز پنجشنبه هفته جاری از هفت پیشکسوت عرصه رسانه تقدیر خواهد شد.

واکنش فدراسیون فوتبال به یک اظهار نظر جنجالی

او درباره اینکه شادی پریدر نایب رئیس فدراسیون شطرنج گفته باید درِ فوتبال را گِل بگیرند گفت: فوتبال حتماً فرق دارد اما اینکه فضا را به سمت دوقطبی ببریم، درست نیست. از قهرمانان و همکاران مان می خواهیم در نوع ادبیات شان دقت نمایند. شطرنج ورزشکاران و قهرمانان بزرگی دارد و به جای اینکه بگوییم درِ فوتبال را گِل بگیرند؛ بهتر است بگوییم کاری کنیم که سایر رشته ها هم مثل فوتبال شوند تا بدین وسیله فدراسیون شطرنج نیز هر روز مورد توجه قرار گیرد.

وی درباره دستیاران رضا عنایتی در تیم ملی گفت: عنایتی اسامی نفرات مدنظرش را داده و موضوع در حال طی کردن مراحل مربوطه است. به محض نهایی اطلاع رسانی خواهد شد و عنایتی نیز در نشست خبری درباره برنامه هایش توضیحاتی خواهد داد.

چرا حبیب کاشانی در نشست های اخیر مربوط به تیم امید غایب بوده است؟ علوی در این باره گفت: حضور ایشان در تیم امید مغتنم است و جلسات متعددی با حضور کاشانی، تاج و نبی برگزار شده و امیدواریم حضور ایشان همچنان ادامه دار باشد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه مذاکرات برای حضور دستیار خارجی قلعه نویی همچنان ادامه دارد و چند روزی است جدی تر شده؛ درباره غیبت کنیا در تورنمنت کافا گفت: آخرین آپدیت ما نیز همین موضوعی است که اعلام کردید.

علوی با اشاره به برگزاری جلسه آینده هیئت رئیسه کافا در تهران درباره اینکه فدراسیون بار دیگر به سمت پنج ستاره بودن پیش خواهد رفت یا نه، گفت: این عنوانی بود که سایت فیفا به کار برد و امیدواریم بار دیگر تکرار گردد. مسیر خوبی در حال طی شدن است و شرایط کنونی مشابه آن زمانی است که چنین موضوعی از سوی فیفا اعلام شد. نزدیک ترین امید ما تیم نوجوانان است. حسین عبدی و مجموعه فدراسیون زحمات زیادی در این زمینه کشیده اند و این تیم لای زرورق آماده شده است. فوتبال و فوتسال ساحلی هم نتایج خوبی گرفته اند. اگر به مرکز ملی فوتبال بیایید می بینید که اقدامات خوبی در حال اجرا است.

منبع: فرارو
انتشار: 1 خرداد 1402 بروزرسانی: 1 خرداد 1402 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2382

به "واکنش فدراسیون فوتبال به یک اظهار نظر جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون فوتبال به یک اظهار نظر جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید