وینگادا: در اردوی چین با تیم های باشگاهی بازی می کنیم

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: سرمربی تیم المپیک گفت: پیش از بازی های آسیایی اینچئون در چین اردو خواهیم داشت.

وینگادا: در اردوی چین با تیم های باشگاهی بازی می کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

نلو وینگادا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در باره نشست امروزش با معاون قهرمانی وزیر ورزش گفت: این جلسه بیشتر به نیت معرفی من به مقامات و مسئولان وزارت ورزش بود اما در جلسات آینده به احتمال زیاد در رابطه با برنامه های اردویی و هماهنگی های لازم در این زمینه گفت وگوهایی خواهیم داشت.

وی در خصوص برنامه های اردوی تیم المپیک هم گفت: اردوهایی در ازبکستان و ارمنستان خواهیم داشت و کوشش می کنیم با تیم های این کشورها بازی کنیم، ضمن آنکه پیش از شروع بازی های آسیایی اینچئون اردویی 3 هفته ای را در کشور چین برگزار خواهیم کرد که به احتمال زیاد در آنجا با تیم های باشگاهی کشور چین هم بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم المپیک کشورمان یادآور شد: کره جنوبی، عراق، اردون و عمان از جمله تیم های دیگری هستند که در برنامه ما برای پیشنهاد بازی تدارکاتی قرار دارند و به طور حتم تا زمان بازی های آسیایی 7 دیدار تدارکاتی را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص اینکه کفاشیان اعلام نموده قرار است تیم المپیک به اردوی اروپایی هم برود به خبرنگاران گفت: در زمان برگزاری جام ملت های آسیا در ماه ژانویه (دی ماه) که مسابقات لیگ تعطیل است برای کمپ اردویی خود برنامه ریزی خواهیم کرد که این کمپ در اروپا و یا شاید جای دیگری باشد.

وینگادا یادآور شد: در خصوص محل این اردو تصمیم گیری می کنیم اما به طور قطع در آن موقع با توجه به اینکه لیگ تعطیل بوده و باشگاه ها بازی نخواهند داشت سه کمپ اردویی را برگزار می کنیم.

به گزارش خبرنگاران، نلو وینگادا همچنین در گفت وگویی دیگر با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که به نفرات انتخاب شده در اردو اعتماد دارد یا خودش به دنبال استعدادیابی خواهد بود گفت: من به توانایی نفرات کادر تیم که در کنار افاضلی این بازیکنان را انتخاب کردند اطمینان و ایمان دارم. طبیعی است که خودم هم در این مدت اطلاعاتی را کسب خواهم کنم و تصمیم نهایی را خواهم گرفت.

وی اضافه نمود: همان طور که قبلا هم گفتم درهای تیم المپیک باز است و علاوه بر این نفرات اگر در طول مسابقات بازیکن یا استعداد جدیدی را ببینیم حتما او را جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم المپیک یادآرو شد: در حال حاضر مسابقات لیگ برتر تعطیل است و طبیعی است که من نمی توانم مسابقات را ببینم و بازیکنان را انتخاب کنم اما بازیکنان فعلی هم از میان بهترین های لیگ انتخاب شده اند. بی تردید زمانی که مسابقات دوره آینده لیگ برتر شروع گردد فرصت و ارتباطات بیشتری برای انتخاب بازیکنان جدید خواهم داشت.

وینگادا توضیح داد: در اردوهای فعلی نزدیک به 60 بازیکن را آنالیز خواهیم کرد و با سرانجام کار گروه فعلی از بازیکنان که در اردو هستند از هفته آینده تمرینات باگروه دوم را انجام خواهیم داد.

وی در سرانجام گفت: در نهایت با شروع لیگ و با همکاری باشگاه ها خواهیم توانست بهترین نفرات را برای تیم المپیک ایران انتخاب کنیم و بتوانیم در ابتدا حضوری قدرتمندانه در بازی های آسیایی اینچئون کره و سپس مسابقات انتخابی المپیک 2016 داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 519

به "وینگادا: در اردوی چین با تیم های باشگاهی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینگادا: در اردوی چین با تیم های باشگاهی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید