پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می زنم، فقط مرا ترور نکردند!

به گزارش وبلاگ واحدی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر از حواشی که در روزهای اخیر برای او درست کرده بودند، گلایه کرد و گفت که حرفش را در زمین زده است.

پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می زنم، فقط مرا ترور نکردند!

به گزارش خبرنگاران از جم، مهدی پاشازاده در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: بازی خوبی بود. از اول بازی کنترل کار را دست مان گرفتیم و توانستیم به حریف غلبه کنیم. با پاس هایی که در زمین حریف دادیم، به دروازه این تیم نزدیک شدیم و دو گل زدیم. ما در نیمه دوم باید خیلی بیشتر گل می زدیم.

وی درباره داوری این دیدار بیان نمود: یکسری خطاها را گرفتند که به نظرم خطا نبودند، خطایی که وسط زمین رخ دادند. همان پنالتی که در سیرجان به ضرر ما پنالتی گرفتند همان صحنه پشت هجده قدم ما در این بازی رخ داد و بازیکن حریف آمد و ما صاحب توپ بودیم، به صورتی زد که خودش افتاد و خطای بازیکن ما را گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: سه روز گذشته، سخت ترین روزهای فوتبال من بود، چرا که خواستند اسم مرا خراب کنند و دنبال این بودند که حاشیه درست کنند. من قبل از بازی اعلام کردم این مسائل تأثیری روی من و تیمم نخواهد داشت. از سه روز قبل به بازیکنان من زنگ زدند و از طریق پلیس فتا پیگیر می شویم. فقط در این سه روز من را ترور نکردند!

پاشازاده در مورد دوپینگ مصطفی ماهی و حاشیه های پیرامون آن گفت: مصطفی ماهی یک بچه صاف و صادق است و بچه روستا. مکالماتش را دارم. او به من زنگ زد. باید بگویم من مربی در زمین هستم و بیرون از زمین کادر پزشکی و بدنساز دارم و کارهای بازیکنان را انجام می دهند. هر جا رفتم و اینجا در شاهین بوشهر هم گفتم هر کسی هر چیزی که مصرف می کند، چون مسئولیتش با پزشک تیم است، باید اعلام کند. اگر اعلام نکند مشکل خودش است. این در قراردادها هم آمده است و اگر کسی چیزی و دارویی مصرف می کند باید اعلام کند.

وی در ادامه گفت: قبل از بازی به آقای رضائیان گفتم اینکه سه روز قبل از بازی این همه هجمه علیه تیمم است، درست نیست. من برای این مملکت زحمت و بدبختی کشیدم و مصدوم شدم. به من گفتند باید از فوتبال خداحافظی کنی، اما برگشتم. من آنقدر عرضه داشتم که با دو تا رباط صلیبی عمل کرده دوباره لژیونر شدم و رفتم آلمان هفت سال بازی کردم. من اولین نفری بودم که در آلمان مدرک مربیگری گرفتم و به ایران آمدم. من با پنج تیم قهرمان شدم. تیم نساجی را بستم و همان تیم بعد از اینکه رفتم هفت هفته نتیجه نگرفت، اما همچنان بالای جدول بود. آنقدر سخت است که من چهار روز است آمدم لیگ برتر این همه هجمه وارد شده است؟! گفتم حرفم را در زمین می زنم و حرفم را زدم. این فوتبال است. دو هفته است این تیم را گرفتم و شاهینی که چهار، پنج تا از هر تیمی گل می خورد و بازیکنانش نمی توانستند سه پاس بدهند کاری کردم که به این خوبی بازی می کنند و خودشان را نشان می دهند. کار باید اصولی باشد.

اگر با من مسئله ای دارید فقط در زمین باشد و مرا نزنید.، سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر با بیان این جمله افزود: سعی نکنید نتایج بازی را بیرون زمین رقم بزنید. در این سه روز با اسم من بازی کردند و کاری کردند که تیم من تضعیف شود. همه جوره به من تهمت زدند و همه کار کردند و متأسفانه یکسری خبرنگاران دامن زدند به این موضوع. من عاشق این کار و تاکتیک هستم و این لذتبخش است. کسانی که این صحبت ها را با من و تیمم داشتند را به خدا واگذار می کنم.

پاشازاده در پایان گفت: یه جایی تیم حریف فشار آورد با این حال هم دفاع کردن باید درست باشد. ما به درستی دفاع کردیم و شانس تک به تک به تیم حریف ندادیم. آنها با ضربه ایستگاهی می خواستند به تیم ما فشار بیاورند که از این راه ضربه نخوردیم. در بازی امشب نسبت به دیدار برابر سایپا بهتر بودیم و در بازی آینده بهتر از این بازی خواهیم بود.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 10 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1299

به "پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می زنم، فقط مرا ترور نکردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاشازاده: گفته بودم حرفم را در زمین می زنم، فقط مرا ترور نکردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید