پلمب 10 خانه مسافر متخلف در همدان

به گزارش وبلاگ واحدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان از صدور 100 اخطار کتبی و پلمب 10 خانه مسافر به دلیل بی توجهی به اخطار، طی 19 تا 26 اسفند 98 اطلاع داد.

پلمب 10 خانه مسافر متخلف در همدان

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، علی مالمیر گفت: دو اکیپ توسط کارشناسان کمیته رسیدگی به شکایات این اداره کل و اداره اماکن فرماندهی انتظامی استان همدان با بازرسی های صورت گرفته این اماکن را پلمب کردند.

او اضافه نمود: به دلیل جلوگیری از انتشار ویروس کرونا پذیرش مسافر توسط خانه مسافرها ممنوع بوده و در صورت وصول گزارش یا مشاهده این موضوع توسط گشت های مشترک اداره اماکن، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و اداره بهداشت علاوه بر پلمب واحد، برای متصدی مربوطه پرونده قضایی تشکیل خواهد شد.

مالمیر توضیح داد: به منظور اطلاع رسانی چندین بنر در مبادی ورودی شهر و مکان های پرتردد مسافران و خانه مسافرها نصب شده است، برای تمامی خانه مسافرهای مجاز به وسیله پیغامک پیغام های مرتبط ارسال می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 894

به "پلمب 10 خانه مسافر متخلف در همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 10 خانه مسافر متخلف در همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید