پیروانی: باشگاه ها همکاری نمایند تا با تیم کامل راهی سنگاپور شویم

به گزارش وبلاگ واحدی، سرمربی تیم جوانان گفت: حضور در تورنمنت چهارجانبه سنگاپور باعث می گردد که ملی پوشان علاوه بر کسب تجربه، محک جدی بخورند.

پیروانی: باشگاه ها همکاری نمایند تا با تیم کامل راهی سنگاپور شویم

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرحسین پیروانی درباره تورنمنت چهارجانبه سنگاپور گفت: عصر امروز (یکشنبه) دور جدید تمرینات ملی پوشان شروع می گردد تا بازیکنان تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در تورنمنت سنگاپور برگزار نمایند. تمرینات ما تا بیست وهفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و سپس بیست وهشتم راهی سنگاپور می شویم تا به مصاف تیم های ازبکستان، سنگاپور و هنگ کنگ برویم.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری دو دیدار محبت آمیز با تیم سنگاپور و مذاکره با مربی فرانسوی این تیم درخواست داشتیم تا در تورنمنتی که به میزبانی این کشور برگزار می گردد، حضور داشته باشیم. ابتدا قرار بود در این تورنمنت تیم های استرالیا، ازبکستان، ایران و سنگاپور حضور داشته باشند، اما با توجه به همگروهی ازبکستان با استرالیا، تیم استرالیا از حضور در این تورنمنت انصراف داد و هنگ کنگ جایگزین آن شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان توضیح داد: رقابت با تیم ازبکستان که قهرمان آسیاست و در یک رده سنی قرار داریم، محک بسیار مناسب و جدی برای بازیکنان ما بوده و بازی با هنگ کنگ و سنگاپور نیز یاری به سزایی در راستای تجربه، عملکرد بازیکنان و در شرایط مسابقه قرار دریافت است. طبق برنامه ای که فدراسیون سنگاپور اعلام نموده، ایران سی ام تیرماه با ازبکستان بازی خواهد داشت و سنگاپور با هنگ کنگ و سه روز بعد دیدار رده بندی و فینال نیز برگزار می گردد. با توجه به اینکه تیم ملی بیست وهشتم تیر ماه به این کشور سفر می نماید و حدود 10 الی 12 ساعت مدت زمان پروازمان است. همچنین 5 ساعت اختلاف ساعت ایران با سنگاپور وجود دارد که کار برای ما کمی سخت خواهد شد، اما تمام هدف مان ارزیابی، محک و پی بردن به نقاط ضعف و قوت تیم است.

پیروانی در سرانجام گفت: عصر امروز اردوی تیم ملی شروع می گردد و امیدوارم با همکاری باشگاه ها بتوانیم با تمامی بازیکنان مان در این تورنمنت حاضر شویم، چرا که کادر فنی زحمات زیادی برای هماهنگی و یکسان سازی تمرینات و یکدست شدن بازیکنان کشیده و اکنون این ملی پوشان نیازمند برگزاری بازی های مختلف هستند تا به هدف مان که همان موفقیت و عملکردی مطلوب در رقابتهای قهرمانی آسیاست، برسیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 429

به "پیروانی: باشگاه ها همکاری نمایند تا با تیم کامل راهی سنگاپور شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: باشگاه ها همکاری نمایند تا با تیم کامل راهی سنگاپور شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید