کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل های صنایع دستی استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، کارگاه آموزشی توانمند سازی تشکل های صنایع دستی با رویکرد تسهیل گری در صنعت نساجی سنتی استان گلستان و با حضور معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می گردد.

کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل های صنایع دستی استان گلستان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان؛ این کارگاه روز سه شنبه دوم بهمن ماه با هدف ارائه طرح های نساجی سنتی، کیفی سازی، آشنایی با بازار فروش، استاندارد کردن تولیدات نساجی، ایجاد اشتغال و ترغیب هنرمندان نساجی، با حضور معاون دفتر امور مجامع و تشکل های مردم نهاد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار خواهد شد.

این کارگاه با همکاری معاونت سرمایه گذاری و معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی گلستان و با حضور هنرمندان فعال در زمینه نساجی شرق استان در محل عیدگاه روستای عزیز آباد از توابع شهرستان کلاله برگزار می گردد.

این کارگاه آموزشی در ادامه، روز چهارشنبه 3 بهمن ماه 97 در منطقه چهل چای مینودشت، روستای ده چناشک با موضوع استفاده از طرح های کارآفرینی صنایع دستی و بومگردی با موضوع نساجی سنتی و ابریشم بافی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 179

به "کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل های صنایع دستی استان گلستان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی توانمندسازی تشکل های صنایع دستی استان گلستان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید