گردشگری آبی آبادان با ترویج سرمایه گذاری احیا می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، ایرنا/ براساس سخنان وزیر میراث فرهنگی کشور، گردشگری آبی آبادان با ترویج سرمایه گذاری احیا می گردد.

گردشگری آبی آبادان با ترویج سرمایه گذاری احیا می گردد

عزت الله ضرغامی اضافه نمود: آبادان انواع مزیت های جهانگردی خاصی را دارد و برای سلایق مختلف از ظرفیت های خدادادی برخوردار است.

وی ادامه داد: رودخانه بهمنشیر به شکل زیبا، پرآب، شیرین و همراه با نخلستان های فوق العاده با چینش زیبا و استثنایی، جاذبه طبیعی خاصی است.

وزیر میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی گفت: متاسفانه به دلایل مختلف و بی توجهی ها در سالهای گذشته، از ظرفیت رودخانه بهمنشیر برای جهانگردی استفاده نشده است.

وی اضافه نمود: در زمینه جهانگردی ورزشی میتوان بازی های آبی همانند جت اسکی، جت بت، قایقرانی و سایر رشته های آبی را در این منطقه توسعه داد.

ضرغامی گفت: باید با یاری نهادهای مختلف در راستای توسعه صنعت جهانگردی آبی، سرمایه گذاری را در منطقه ترویج و آرام آرام این منطقه فوق العاده را با حفظ محیط زیست احیا کرد.

وی پرنده نگری از جمله فلامینگوهای ایتالیایی را یک ظرفیت بکر برای جهانگردی آبادان دانست و اضافه نمود: مهاجرت فلامینگوها به این منطقه جذابیت خاصی دارد که می تواند زمینه توسعه جهانگردی و جذب جهانگرد را فراهم کند.

منبع: همگردی
انتشار: 30 تیر 1401 بروزرسانی: 30 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2233

به "گردشگری آبی آبادان با ترویج سرمایه گذاری احیا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگری آبی آبادان با ترویج سرمایه گذاری احیا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید