از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم

به گزارش وبلاگ واحدی، رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سخنرانی امروزش در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با بیان این که از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، توضیح داد: تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم.

از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد اسلامی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی که به منظور شرکت در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین به سر می برد، امروز (دوشنبه) در گفت وگویی با خبرنگاران درباره حضورش در این نشست و ایراد سخنرانی در نشست مذکور اسم کرد: همانطور که در بیانیه اعلام کردیم از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد.

وی اضافه نمود: تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم و به لحاظ فنی و حرفه ای با صدای بلند همه جا این را بیان می نمایند.

اسلامی با اشاره به آرم آژانس بین المللی انرژی اتمی اظهار داشت: واژه ای که در این آرم به کار رفته اتم برای پیشرفت است و این گونه نیست که بتوانند با رفتار دوگانه و سیاسی کشور ها را از دستیابی به فناوری پیشرفته محروم نمایند.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: ایران کشوری با تمدن است و علم و فناوری همواره از ایران به سایر دنیا سرایت نموده و حق مسلم ایران و ایرانیان است که از فناوری های پیشرفته به ویژه فناوری های هسته ای بهره مند باشند.

رئیس سازمان انرژی اتمی در شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی از آژانس خواست از سیاسی کاری بپرهیزد و توضیح داد: زمان آن فرارسیده که آمریکا سیاست های غلط خود را اصلاح نموده و در ابتدا همه تحریم ها را به شیوه ای عملی، موثر و قابل راستی آزمایی لغو کند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1943

به "از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آژانس خواستیم به قانون پایبند باشد، تبعیض و برخورد های سیاسی را برنمی تابیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید