استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی آذربایجان شرقی برای توسعه صنایع دریایی

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرگزاری خبرنگاران-فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر به تبریز با استاندار آذربایجان شرقی ملاقات و گفت وگو کرد.

استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی آذربایجان شرقی برای توسعه صنایع دریایی

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛امیر دریادار شهرام ایرانی در این ملاقات با اشاره به جایگاه برجسته آذربایجان شرقی و ظرفیت های این استان در حوزه های علمی و صنعتی، بر استفاده از این ظرفیت ها در پیشبرد اهداف نیروی دریایی ارتش و رشد و توسعه صنایع دریایی تأکید کرد.

وی با اشاره به برنامه ها و طرح های نیروی دریایی ارتش در سواحل جنوب کشور، گفت: کوشش می کنیم با استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی استان آذربایجان شرقی، برنامه های خود را بویژه در حوزه محرومیت زدایی در این منطقه ها توسعه دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بعلاوه از فعالیت 9 هنرستان علوم و فنون دریایی در نقاط مختلف کشور اطلاع داد و با تأکید بر اینکه آماده ایم مشابه این هنرستان را در تبریز هم دایر کنیم، گفت: فارغ التحصیلان این هنرستان علاوه بر دیپلم آموزش وپرورش، مدرک بین المللی سازمان بنادر و کشتیرانی هم دریافت می نمایند و می توانند در تمام ارگان های دریایی مشغول به کار شوند.

امیر دریادار ایرانی بعلاوه بر استفاده از ظرفیت های علمی و فناوری در حوزه صنایع دریایی تأکید کرد و گفت: زمینه برای ورود جوانان نخبه و مبتکر به این حوزه فراهم است و خود ما نخستین مشتری محصولات فناورانه هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی هم از پیشنهاد تأسیس هنرستان علوم و فنون دریایی در تبریز استقبال کرد و گفت: ظرفیت ها و فرصت های اشتغال در صنایع دریایی ناشناخته است و امیدواریم با حمایت نیروی دریایی ارتش بتوانیم زمینه ورود جوانان به این عرصه را فراهم کنیم.

عابدین خرّم با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی به عنوان ذوالفقار ولایت همیشه در قلب ما جا دارد، گفت: همه بخش های استان آماده همکاری با ارتش و یاری به پیشبرد اهداف آن هستند.

وی بعلاوه با تبریک انتصاب امیر دریادار ایرانی به عنوان فرمانده نیروی دریایی ارتش، گفت: اعتماد رهبر معظم انقلاب به جناب عالی بسیار باارزش است و از زمان انتصاب شما که از نیروهای باتجربه ارتش هستید، روح تازه ای در کالبد نیروی راهبردی دریایی دمیده شده است. میثم ایازی خبرنگار خبرنگاران در تبریز

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2159

به "استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی آذربایجان شرقی برای توسعه صنایع دریایی" امتیاز دهید

1 کاربر به "استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی آذربایجان شرقی برای توسعه صنایع دریایی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت های علمی و صنعتی آذربایجان شرقی برای توسعه صنایع دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید