اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی استان بوشهر توسعه می یابد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب همه دستگاه ها در نمایشگاه دستاوردها حضور داشته باشند.

اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی استان بوشهر توسعه می یابد

وی اضافه نمود: برای این ایام باید فضای بانشاطی را ایجاد کنیم و در ایام فاطمیه نیز کوشش گردد که برنامه ها با حفظ حرمت این ایام برگزار گردد و کیفیت برنامه ها به گونه ای باشد که در شان مردم باشد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مردم از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون پای انقلاب بوده اند و این انقلاب را حمایت نموده اند، اضافه نمود: چهلمین سالگرد متفاوتی را با حضور گسترده مردم خواهیم داشت.

وی با اشاره به اقدامات اجرا شده در حوزه فعالیت شرکت های دانش بنیان در استان بوشهر اعلام کرد: اشتغال یکی از چالش های اصلی کشور است و شرکت های دانش بنیان نقش مهمی در توسعه مالی خواهد داشت.

گراوند با اشاره افزایش تعداد شرکت های دانش بنیان استان بوشهر ادامه داد: افرادی که وارد دانشگاه می شوند باید این دیدگاه در آنها ایجاد گردد که در جهت فراوری علم و دانش و محصول و تبدیل آن به ثروت حرکت نمایند.

وی اضافه نمود: استان بوشهر در حوزه کشاورزی از جمله خرما و گوجه فرنگی و گیاهان دارویی ظرفیت بسیار خوبی دارد که با نگاه مثبت به این حوزه می تواند زمینه توسعه اشتغال در بخش کشاورزی و صنایع مربوطه را به صورت خاصی توسعه داد.

استاندار بوشهر با اشاره به مطالعات اجرا شده در بخش کشاورزی استان بوشهر، توضیح داد: این مطالعات به صورت کاربردی اجرا شده و به زودی تبدیل به پروژه می گردد که با این نگاه در توسعه قدم های بلندی را می توان برداشت.

وی از امضای قرارداد برای توسعه انرژی های نو در سطح استان اطلاع داد و اعلام کرد: باید در استان بوشهر از ظرفیت مجموعه های علمی برای توسعه دانش بنیان استفاده گردد و بخش علم و فناوری استان به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 180

به "اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی استان بوشهر توسعه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اشتغال دانش بنیان در بخش کشاورزی استان بوشهر توسعه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید