اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید پس از 34 سال به مادر، مراسم تشییع چهار شهید در حرم مطهر رضوی

به گزارش وبلاگ واحدی، تنی چند از مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله افلاک خبر کشف و بازگشت پیکر این شهید والامقام را به مادر اعلام کردند و پیکر چهار شهید تازه تفحص شده همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق در حرم مطهر رضوی تشییع می گردد.

اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید پس از 34 سال به مادر، مراسم تشییع چهار شهید در حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی پیکر مطهر شهیدان والامقام عبدالله افلاکی و محمدرضا صنعتی قدیم پس از 37 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین در شرق دجله کشف و به وسیله آزمایش DNA شناسایی شد.

مراسم تشییع پیکر شهیدان والامقام عبدالله افلاکی و محمدرضا صنعتی قدیم، ابوالقاسم دشتبان و غلامحسن قربانی یک شنبه 16خرداد همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در حرم مطهر رضوی با حضور زائران، مجاوران و مسئولان برگزار می گردد.

پیکر شهیدان والامقام عبدالله افلاکی و محمدرضا صنعتی قدیم سپس به بهشت رضا جهت خاکسپاری منتقل و در بلوک 15 گلزار شهدا تدفین می شوند.

محمد حسن صمدی رئیس بنیاد منطقه یک مشهد، سرهنگ ولی نیا مسئول امور ایثارگران، سرهنگ علیپور معاون نیروی انسانی سپاه و تهرانی زاده مسئول شهدا سپاه امام رضا(ع) با حضور در منزل شهید افلاک، خبر کشف و شناسایی پیکر مطهر شهید را اعلام کردند.

لازم به ذکر است؛ والدین شهید محمد رضا صنعتی قدیم در قید حیات نیستند.

شهید سرباز عبدالله افلاکی فرزند علی اکبر و شهید غواص محمد رضا صنعتی قدیم فرزند غلامرضا به ترتیب در 27 شهریور 1348 و یکم آبان 1343 چشم به دنیا گگرددند و در 25خرداد 1363 و 12 اسفند 1362 شرق دجله به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1819

به "اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید پس از 34 سال به مادر، مراسم تشییع چهار شهید در حرم مطهر رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید پس از 34 سال به مادر، مراسم تشییع چهار شهید در حرم مطهر رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید