بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است ، آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است

به گزارش وبلاگ واحدی، سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر تعامل سازنده این وزارتخانه با متولی حوزه دریا و بندر، گفت: روزهای بهتری در حوزه دریا و بندر پیش رو داریم.

بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است ، آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید خطیب زاده در بازدید از بخش های مختلف بندر شهیدرجایی و با اشاره به نقش سازمان بنادر در حوزه بین المللی، گفت: یکی از بهترین تعاملات بین دستگاه دیپلماسی کشور و نهادهای جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی، رابطه بین وزارت امور خارجه و سازمان بنادر و دریانوردی است.

وی ادامه داد: وزارت خارجه در کنار سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان یکی از پیشانی های جمهوری اسلامی ایران در فضای بین المللی قرار گرفته است.

خطیب زاده اعلام نمود: بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است، از طرح های توسعه این بندر بازدید کردم، تصور می کنم دوران تحریم بیش از هر زمان دیگری نشان داد، یک مجموعه فعال و خلاق چگونه می تواند در چارچوب منافع ملی عملکرد تاریخی از خود به جای بگذارد.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1603

به "بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است ، آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بندر شهیدرجایی از مفاخر جمهوری اسلامی ایران است ، آنچه امروز دیدم نویدبخش روزهای بسیار بهتری در حوزه دریایی و بندری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید