تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر

به گزارش وبلاگ واحدی، دهمین جلسه شورای فرماندهان پلیس پایتخت با حضور سردار رحیمی در پایتخت برگزار گردید و رئیس پلیس پایتخت از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیرو های مسلح در سال 97 تقدیر کرد.

تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بیست وسوم آذر ماه دهمین جلسه شورای فرماندهان پلیس پایتخت با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، هیات رئیسه پلیس پایتخت، روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و جمعی از روسای پلیس های تخصصی، معاونان در سالن جلسات این فرماندهی برگزار گردید.

در این جلسه پس از ارائه گزارش جمع بندی فعالیت های شاخص و برجسته توسط روسای پلیس های تخصصی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ به نحوه اجرای ماموریت های پیش رو و برقراری نظم و امنیت مطلوب در شهر تهران پرداخت.

رئیس پلیس پایتخت به استفاده بهینه از منابع نیروی انسانی پلیس و امکانات موجود در راستای تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم تاکید نمود و با اهدای لوح از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیرو های مسلح در سال 97 تقدیر کرد.

بنا بر این گزارش، رئیس پلیس پایتخت در سال 97 به عنوان فرمانده برتر مفتخر به دریافت لوح تقدیر در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیرو های مسلح شده است و سردار رحیمی از سردار محمد کریم بیات رئیس وقت بازرسی فاتب، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی، سرهنگ ظفر چراغی معاون طرح و برنامه و بودجه فاتب، سرهنگ حمید خروش معاون وقت تربیت و آموزش، سرهنگ ایوب گرامی معاون نیروی انسانی، سرهنگ محمد رضا کرمی مصمم معاون وقت فناوری اطلاعات و ارتباطات و سرهنگ صادق امیری معاون مهندسی که توانستند رتبه اول کشوری را در بین استان ها در جشنواره مالک اشتر ستاد کل نیرو های مسلح در سال 97 کسب نمایند با اهداء لوح تقدیر و تشکر کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 754

به "تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر" امتیاز دهید

1 کاربر به "تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر سردار رحیمی از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید