توئیتر از قوانین روسیه پیروی کرد

به گزارش وبلاگ واحدی، روسیه اقدام تنبیهی کاهش سرعت توئیتر را متوقف نموده زیرا این شبکه اجتماعی بخش زیادی از محتوای غیرقانونی را در این کشور حذف نموده است.

توئیتر از قوانین روسیه پیروی کرد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

پس از آنکه توئیتر انبوهی از محتوای غیرقانونی در روسیه را حذف کرد، مقامات این کشور به طور موقت اقدام کاهش پهنای باند شبکه اجتماعی را متوقف کردند. البته روسیه به بقیه پلتفرم های آمریکایی نیز هشدار داد برای اجتناب از جریمه های مشابه، باید از قوانین کشور پیروی نمایند.

راسکامنادزور (سازمان ناظر بر ارتباطات روسیه) از ماه مارس تا به امروز سرعت توئیتر را کاهش داده زیرا این شبکه اجتماعی با سرعت کافی محتوای ممنوع را پاک نکرد و به شبکه اجتماعی هشدار داد در صورت عدم همخوانی با قوانین آن را به طور کامل مسدود می نماید.

اما روز گذشته این سازمان ناظر گفت هیچ تصمیمی برای مسدود کردن این سرویس ندارد و کاهش سرعت آن فقط محدود به دستگاه های موبایل خواهد بود. سخنگوی توئیتر در این باره می گوید: ما همچنان به ارائه سرویسی ایمن برای کاربران در سراسر دنیا و همچنین روسیه متعهد هستیم.

از سوی دیگر راسکامنادزور گفت پلتفرم های اینترنتی دیگری از جمله فیس بوک و یوتیوب نیز محتوای غیرقانونی منتشر می نمایند. در بیانیه سازمان آمده است: اگر این پلتفرم ها اقدامات مناسب را اتخاذ ننمایند، احتمالاً با تحریم های مشابهی روبرو می شوند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1807

به "توئیتر از قوانین روسیه پیروی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر از قوانین روسیه پیروی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید