تکریم شأن و جلوه های ایثار معلمی با تقدیر از معلم فداکار تهرانی

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران به پاس حق شناسی و قدردانی از کوشش ها و جلوه های معلمی، فرهنگیان معزز شهر تهران از همکار فرهنگی شاغل در مجتمع آموزشی استثنایی نیمروز، حمیده قطبیان صفوی، تقدیر کرد.

تکریم شأن و جلوه های ایثار معلمی با تقدیر از معلم فداکار تهرانی

علیرضا کریمیان با حضور در مجتمع آموزشی استثنایی نیمروز منطقه 2، از این معلم فرهیخته که به عنوان مدافع تعلیم و تربیت، با شرایط سخت بیماری در مدرسه حضور یافته و به دانش آموزان دارای نیازهای ویژه، آموزش می دهند، تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این بازدید با حضور در جمع دانش آموزان و مربیان این آکادمی از فعالیت ها و برنامه های آموزشی مربیان و معلمان تلاشگر این مجتمع آموزشی بازدید و ضمن تشکر از خدمات این عزیزان از مجاهدت ها و تلاش های معلمان معزز، که برای تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی با سودای دل و خلوص نیت مجاهدانه و جهادی مشغول فعالیت هستند به عنوان حماسه سازان جلوه های ایثار تقدیر کرد.

وی با اشاره به فعالیت های ارزشمند فرهنگیان شهر تهران در شروع آموزش های حضوری، این فعالیت ها را در راستای افزایش پویایی و نشاط دانش آموزان و موجب ارتقای بیشتر خلاقیت ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی دانستند.

مدیرکل آموزش وپرورش در این بازدید علاقه شدید و وابستگی دانش آموزان به معلم فرهیخته خود را نمونه از تاثیرات آموزش های حضوری منجر به ارتقای روابط انسانی و اجتماعی معرفی نموده که در کنار علاقه مندی به انجام وظیفه، نمونه هایی از جلوه های زیبای معلمی را به منصه ظهور رسانیده است.

علیرضا کریمیان با حضور در جمع، دانش آموزان این واحد آموزشی ضمن بازدید از آثار فراوری شده آنها، مهارت آموزی ایشان را که همراه با شور و دلگرمی در آموزش های حضوری است، باعث افزایش روحیه امید و نشاط در بین همگان به خصوص خانواده ها و سایر دانش آموزان دانسته و الگوی برای توسعه و تقویت روحیه امید و تلاش برای دستیابی به اهداف عالی انسانی معرفی کردند.

شایان ذکر است مجتمع آموزشی نیمروز در چهار مقطع تحصیلی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه (ناشنوا، معلول جسمی حرکتی و عقب مانده ذهنی)، فعالیت می نماید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2204

به "تکریم شأن و جلوه های ایثار معلمی با تقدیر از معلم فداکار تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکریم شأن و جلوه های ایثار معلمی با تقدیر از معلم فداکار تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید