حمایت خیرین شیرازی از جهادگران فعال در کارگاه های تولید ماسک

به گزارش وبلاگ واحدی، معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: روزانه دو هزار و 500 عدد ماسک با مشارکت فعالین عرصه های جهادی، تولید و تحویل مجاری توزیع می شود.

حمایت خیرین شیرازی از جهادگران فعال در کارگاه های تولید ماسک

به گزارش خبرنگار ، سرهنگ احمد ایزدی در بازدید از کارگاه جهادی تولید ماسک، افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده سردار فرمانده انتظامی استان فارس و پیرو مصوبه ای در جلسه قرارگاه بهداشت و درمان این نیرو کارگاه تولید ماسک به منظور توزیع و تولید در راستای مقابله با ویروس تهاجمی کرونا راه اندازی شد.

او افزود: این مرکز با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز واداره کل صمت استان فارس در محل سالن تیراندازی این نیرو با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی راه اندازی و هم اکنون با مشارکت نیرو های جهادی روزانه دو هزار و 500 عدد ماسک تولید می کند.

به گفته سرهنگ ایزدی، پیشرفت و توفیق در این عملیات با مشارکت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز و حضور خیرین معزز خصوصاً حاج حسین جوکار و نیز مشارکت اداره کل فنی حرفه ای استان فارس میسر بوده است که در این راستا تعداد 15 دستگاه چرخ صنعتی و هشت دستگاه چرخ نیمه صنعتی در محل مستقر و نیزتدابیر برای تهیه مواد اولیه لازم اتخاذ شده است.

او خاطرنشان کرد: نیرو های فعال در این عملیات جهادی در دو شیفت کاری به صورت موثر در حال تولید ماسک می باشد که پس از طی مراحل ضدعفونی توسط بهداری نیروی انتظامی فارس بسته بندی و آماده توزیع می شود.

سرهنگ ایزدی ادامه داد: استقبال ازاین حرکت جهادی به حدی است که افراد متقاضی می بایست ثبت نام تا طی برنامه ریزی به عمل آمده در شیفت های کاری نسبت به فعالیت آنان اقدام شود.

طاهری عضو هیات مدیره مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز با اشاره به ویژگی های ممتاز خیرین و کار های داوطلبانه، گفت خیرین انسان های موقعیت شناس هستند، با توجه به نیاز جامعه که امروز مقابله با این ویروس منحوس است وارد میدان عمل شده اند و نیاز های درمانی و مایحتاج مردم از قبیل ارزاق، پوشاک و ... را تامین می کنند.

او از خیرین عزیز به همین دلیل حل مسائل مردم و ادامه فعالیت های مشابه را خواستار شد گفتنی است در این بازدید حاج حسین جوکار از خیرین شیرازی تعداد 68 عدد کارت بانکی به فعالین این حرکت جهادی اهداء کرد.

همچنین از یکی از پرستاران به نام ابوذر قنبری که در بیمارستان حضرت علی اصغر در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا تلاش میکند قدردانی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1080

به "حمایت خیرین شیرازی از جهادگران فعال در کارگاه های تولید ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت خیرین شیرازی از جهادگران فعال در کارگاه های تولید ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید