رئیس بازرسی انتخابات کردستان: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا هستند

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران/کردستان رئیس بازرسی انتخابات کردستان گفت: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا در سطح استان هستند و تا به امروز در فرایند انتخابات خللی به وجود نیامده و وضع مناسبی برای حضور مردم در پای صندوق های رای وجود دارد.

رئیس بازرسی انتخابات کردستان: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا هستند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ادامه تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

شهرام ملکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحث نظارت برای اطمینان خاطر مردم صورت می گیرد که در این راستا در کردستان نیز بازرسی در جریان است.

وی اضافه نمود: برای کلیه یک هزار و 234 شعبه اخذ رای بازرس وجود دارد و در همه شهرها و روستاهای استان بازرسان حضور فعال دارند تا فرایند صحت و سلامت انتخابات برقرار باشد.

رئیس بازرسی انتخابات کردستان توضیح داد: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا در سطح استان هستند و تا به امروز در فرایند انتخابات خللی به وجود نیامده و وضع مناسبی برای حضور مردم در پای صندوق های رای وجود دارد.

وی عنوان نمود: برای هر شهرستان یک بازرس ویژه مشخص نموده ایم که با وزارت کشور در ارتباط است که اگر مسئله ای در جریان انتخابات به وجود آید، به طور مستقیم به وزارت خانه منتقل نمایند.

ملکی گفت که هیچ تخلف و گزارشی از تخلف به کمیته بازرسی انتخابات ارسال نشده است.

وی درخصوص خرید و فروش رای در خارج از شعبات اخذ رای ادامه داد: این مورد به بازرسان ما اطلاع رسانی شد و به مسئولان شعب گفتیم که با رفتار مسالمت آمیز از عکس دریافت از رای ها در شعبات اخذ رای جلوگیری گردد.

رئیس کمیته بازرسی انتخابات استان کردستان گفت: خرید و فروش رای توهین به شعور سیاسی مردم است و به تمام بازرسین گفتیم که برای عکس از رای به مردم تذکر دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 948

به "رئیس بازرسی انتخابات کردستان: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس بازرسی انتخابات کردستان: 990 نفر افراد آموزش دیده در حال بازرسی از صندوق های آرا هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید