رئیس جمهور ایتالیا خواهان تشکیل دولت جدید توسط برسانی شد

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: رئیس جمهور ایتالیا به منظور سرانجام دادن به بن بست سیاسی این کشور، از رهبر حزب چپ میانه خواست تا ارزیابی خود را برای جلب حمایت نمایندگان مجلس ایتالیا و تشکیل دولت جدید انجام دهد.

رئیس جمهور ایتالیا خواهان تشکیل دولت جدید توسط برسانی شد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جورجیو ناپولیتانو رئیس جمهور ایتالیا روز گذشته (آدینه) به منظور خاتمه دادن به بن بست سیاسی این کشور، از پیر لوئیجی برسانی رهبر حزب چپ میانه خواست تا ارزیابی خود را برای جلب حمایت نمایندگان مجلس ایتالیا و تشکیل دولت جدید انجام دهد.

ناپولیتانو پس از دو روز مشورت با رهبران سیاسی ایتالیا خاطرنشان کرد که وی به برسانی مأموریتی محول نموده است تا با احزاب دیگر مذاکراتی انجام دهد و ببیند که آیا می تواند حمایت نمایندگان دو مجلس این کشور را برای به دست آوردن رأی اعتماد کسب کند یا خیر.

برسانی که حزب چپ میانه وی پیروز شد کنترل مجلس سفلای این کشور را به دست بگیرد، باید در اسرع وقت گزارش خود را در خصوص اینکه آیا می تواند حمایت کافی گروه های سیاسی رقیب را برای تشکیل دولت جدید جلب کند، به ناپولیتانو ارائه دهد.

برسانی 61ساله و رهبر پیشین کمونیست های ایتالیا اعلام نموده است که به دنبال تشکیل یک دولت اصلاح طلب با تعادل و عزم حداکثر است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 355

به "رئیس جمهور ایتالیا خواهان تشکیل دولت جدید توسط برسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور ایتالیا خواهان تشکیل دولت جدید توسط برسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید