طرز تهیه میلک شیک نوتلا خانگی

به گزارش وبلاگ واحدی، شیک نوتلا یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پر هوادار در سراسر دنیا می باشد که به علت وجود شکلات نوتلا عطر و طعم فوق العاده ای دارد و گزینه مناسبی برای دوستداران شکلات است.

طرز تهیه میلک شیک نوتلا خانگی

در این روز های گرم بهاری وقت آن رسیده است با یاری خوراکی های خنک مانند بستنی، نوشیدنی و دسر های خوشمزه درست کنیم میلک شیک یکی از آن نوشیدنی های خنک است که از ترکیب شیر+ طعم دهنده هایی مثل شکلات، بادام زمینی، کارامل، قهوه و ... + میوه + بستنی تهیه می گردد.

شیک را می توانید با طعم و مزه های مختلف درست نموده و از نوشیدن آن لذت ببرید. شیک نوتلا یکی از انواع نوشیدنی های خوشمزه و پر هوادار در سراسر دنیا می باشد که به علت وجود شکلات نوتلا عطر و طعم فوق العاده ای دارد و گزینه مناسبی برای دوستداران شکلات است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با طرز تهیه این نوشیدنی خوشمزه و خوش طعم آشنا شوید.

بهتر است برای درست کردن میلک شیک از بستنی وانیلی بهره ببرید بستنی ای که برای میلک شیک انتخاب می نماید باید به حد کافی سنگین باشد تا میلک شیک شما آبکی و رقیق نگردد. نباید فراموش کنید که میلک شیک هر چه غلیظ تر باشد، خوشمزه تر و دلچسب تر است.

بستنی وانیلی 2 اسکوپ

شیر 3/4 پیمانه

شکلات نوتلا 3 قاشق غذاخوری

خامه قنادی 2 قاشق غذاخوری

سس شکلات یا شکلات آب شده به مقدار لازم برای تزئین

فندوق خام به مقدار لازم برای تزئین

1- لیوان های شیک را از 2 تا 3 ساعت قبل داخل فریزر قرار دهید تا حسابی خنک گردد بعد از یخچال خارج کنید شکلات آب شده یا سس شکلاتی را به صورت نامنظم به دیواره داخلی لیوان بریزید. چون لیوان هایتان یخ زده هستند شکلات روی لیوان ثابت می ماند بهتر است برای تهیه شیک از لیوان های بلند بهره ببرید.

2- بستنی + شیر + نوتلا را داخل مخلوط کن بریزید مواد را با هم میکس کنید تا کاملا یکدست گردد خامه قنادی را با همزن برقی هم بزنید تا کاملا فرم بگیرد در لیوان یک قاشق خامه بریزید سپس مایه شیک را که قبلا آماده نموده اید را روی آن بریزید دوباره 1 قاشق خامه بریزید در نهایت با فندوق خام و سس شکلات تزئین کنید در صورت تمایل می توانید از میوه هایی نظیر توت فرنگی هم برای تزئین بهره ببرید.

منبع: فرادید
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2221

به "طرز تهیه میلک شیک نوتلا خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه میلک شیک نوتلا خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید