عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرگزاری خبرنگاران-عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید نمود که تنها راهکار بحران یمن، وحدت طرف های یمنی در مقابل تهاجم دشمنان خارجی است.

عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از رسانه های عربی، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) تاکید نمود که آزادی یمن نزدیک است و این آزادی حتماً تحقق خواهد یافت.

البخیتی با اعلام آمادگی کشورش برای صلحِ تضمین نماینده کرامت و سلامت مردم یمن، گفت: وحدت ملی در مقابل تهاجم خارجی و مشارکت همه طرف ها در جهت شرافت آزادی، به تنها گزینه حل وفصل سیاسی تبدیل شده است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، با اشاره به اینکه دشمن هیچ گاه اجازه نمی دهد که طرف های یمنی به دور از دخالت و تاثیرات خارجی با یکدیگر گفت وگو نمایند، اضافه نمود: دست ما حتی به سوی کسانی که در دعوت دشمن به تجاوز نقش داشتند نیز دراز است؛ و این به منظور متحدکردن صفوف ملی برای تکمیل فرایند آزادی است.

وی در این زمینه اعلام نمود: هر طرف سیاسیِ درگیر که خواهان مداخله نظامی خارجی در کشورمان باشد، اعتبار این تصمیمش ابتدا برای اشغالگران از بین می رود و در گام بعدی، حضور خود را در فرایند آزادی یمن از دست خواهد داد.

البخیتی اضافه نمود: هیچ انتخابی جز بازگشت به صفوف وحدت ملی برای حزب اصلاح و جماعت اخوان المسلمین باقی نمانده است؛ این تنها راه حفاظت از وجودشان در آینده است.

به گزارش فارس، هانس گفرایندبرگ فرستاده ویژه سازمان ملل سه روز پیش از طرحش مبنی بر ایجاد آتش بس دوماهه در یمن و توقف تمام عملیات های نظامی و موافقت تمام طرف های درگیر با این طرح اطلاع داد.

این در حالی است که رسانه های یمنی به نقل از منابع نظامی در صنعا اعلام کردند که نیروهای ائتلاف سعودی طی 24 ساعت گذشته و در نقض آتش بس دوماهه، مرتکب 159 جنایت نو در یمن شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2193

به "عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید