مصاحبه، سفیر چین در تهران: محدودیت های غیرضروری علیه مسافران چینی اعمال نشود

به گزارش وبلاگ واحدی، سفیر چین با قابل درک خواندن نگرانی ایران از مقامات ایران درخواست کرد با توجه به توصیه های سازمان جهانی بهداشت محدودیتهای بیش از حد احتیاج علیه مسافران چینی اعمال نشود.

مصاحبه، سفیر چین در تهران: محدودیت های غیرضروری علیه مسافران چینی اعمال نشود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

چانگ هوا سفیر تام الاختیار جمهوری خلق چین در تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگاران، ویروس کرونا را یک چالش جهانی نامید که مبارزه با آن احتیاجمند همکاری جامعه بین الملل است.

به گفته سفیر چین دولت پکن اقداماتی جدی، سریع و علمی را برای مقابله با این ویروس در دستور کار قرار داده و رئیس جمهور چین با نظارت مستقیم سیستم کنترل و پیشگیری ویروس را در تمام چین به اجرا درآورده است.

وی با بیان اینکه چین قدرت مالی و تجارب لازم برای مبارزه با این ویروس را داراست به همکاری چین با دولت ایران و ملاقات با مقامات ایرانی ازجمله وزیر بهداشت کشورمان اشاره نمود.

سفیر چین با توجه به اظهارات مدیرکل سازمان جهانی بهداشت و حمایت از اقدامات بی سابقه چین گفت که درحال حاضر جریان مبارزه با ویروس کرونا در مراحل کلیدی است و در عین حال پیشرفت هایی در مبارزه با این ویروس حاصل شده است.

چانگ هوا تأکید کرد که اقدامات پکن از دستورالعمل های بهداشتی در سطح بین الملل نیز فراتر رفته که در نهایت به نتیجه مثبت منتهی خواهد شد.

وی با ابراز اینکه که حتی سازمان جهانی بهداشت نیز محدودیتی برای سفر و یا تجارت به چین و اتخاذ تصمیمات بیش از حد را توصیه نکرده، از ایران خواست تا توصیه های این سازمان را در نظر بگیرند و اقدامات بیش از حد احتیاج را در قبال مسافران چینی اتخاذ ننمایند.

مشروح مصاحبه با سفیر چین به زودی منتشر خواهد شد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 771

به "مصاحبه، سفیر چین در تهران: محدودیت های غیرضروری علیه مسافران چینی اعمال نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه، سفیر چین در تهران: محدودیت های غیرضروری علیه مسافران چینی اعمال نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید