ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین

به گزارش وبلاگ واحدی، فرماندار شهرستان ورامین گفت: برای ساماندهی شرایط واحدهای تولیدی، هر گونه ساخت و ساز در شهرک صنعتی خیرآباد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو اظهار کرد: برای ساماندهی و معین تکلیف شرایط شهرک صنعتی خیرآباد، هر گونه ساخت و ساز مجاز یا غیرمجاز در این منطقه مالی ممنوع شده است تا پس از معین تکلیف شرایط تغییرکاربری ها و استقرار هیأت رئیسه جدید، ساخت و سازهای مجاز با اخذ مجوز در این شهرک صنعتی انجام گردد.

وی گفت: بر اساس بازدید انجام شده از شهرک صنعتی خیرآباد که با حضور دادستان، فرماندار، رئیس امور اراضی استان تهران و سرپرست جهاد کشاورزی ورامین صورت گرفت، مقرر شد تا هیچ گونه ساخت وسازی در شهرک صنعتی انجام نگردد در صورت مشاهده، با متخلفان برخورد می گردد.

حسین کاغذلو اضافه کرد: تا پیش از این، خرید و فروش اراضی شهرک صنعتی خیرآباد صرفا در دفاتر مشاور املاک مجاور این شهرک انجام می شد که از این پس، هر گونه معامله اراضی شهرک صنعتی تنها پس از استعلام از هیأت رئیسه شهرک صنعتی خیرآباد و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انجام می گردد تا شرایط کاربری اراضی مورد معامله معین گردد.

وی گفت: اعضای هیأت رئیسه شهرک صنعتی خیرآباد از حمایت کامل دستگاه قضایی برخوردارند و ساخت و سازهای غیرمجاز بر اساس قانون حفاظت از اراضی کشاورزی تخریب می گردد.

وی اضافه کرد: شهرک صنعتی خیرآباد از زیرساخت های مناسب برخوردار نیست، چندین راه به آن دسترسی دارد و با وجود فعالیت تعداد زیادی واحد تولیدی که اقدام به صادرات محصولات خود می نمایند، شرایط برای پذیرایی از سرمایه گذاران به ویژه بخش خارجی مناسب نیست، لذا باید با استفاده از ظرفیت های قانونی، شرایط را برای فعالیت مناسب تر واحدهای تولیدی فراهم نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1137

به "ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت ساخت و ساز در شهرک خیرآباد ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید