مقدار اقساط واحد های نهضت ملی مسکن زیر 3 میلیون تومان است

به گزارش وبلاگ واحدی، عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: اندازه اقساط واحد های نهضت ملی مسکن زیر 3 میلیون تومان است چراکه این واحد ها در قالب مسکن های حمایتی ساخته می شوند.

مقدار اقساط واحد های نهضت ملی مسکن زیر 3 میلیون تومان است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آقای اقبال شاکری گفت: 80 درصد از مبلغ ساخت واحد های نهضت ملی مسکن به وسیله تسهیلات تامین می گردد و باید متناسب با توانایی خریداران اقساط آن ها با نرخ سود 4 تا 12 درصد در نظر گفته گردد، بنابراین برای دهک های یک تا 3 مقدار اقساط تسهیلات زیر 3 میلیون تومان خواهد بود چراکه اگر بیش از این مقدار باشد متقاضیان و اقشار کم عایدی قادر به پرداخت آن نخواهند بود.

به گفته عضو کمیسیون عمران مجلس مقدار آورده متقاضیان هم برای دهک های یک تا سه بین 20 میلیون تا 40 میلیون تومان است و به طور قطع برای دهک های پایین تر این مقدار آورده متقاضیان کمتر خواهد بود؛ چراکه طبق برنامه ریزی های اجرا شده این واحد ها در قالب های مسکن حمایتی ساخته می شوند و بنابراین بالا بودن مقدار اقساط و آورده متقاضی قابل پذیرش نیست.

پیش از این اعلام شده بود که مقدار اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن بین 10 تا 15 میلیون است که این موضوع باعث نگرانی بسیاری از متقاضیان شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2209

به "مقدار اقساط واحد های نهضت ملی مسکن زیر 3 میلیون تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقدار اقساط واحد های نهضت ملی مسکن زیر 3 میلیون تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید