نخست وزیر یونان ماه آینده به روسیه سفر می نماید

به گزارش وبلاگ واحدی، خبرنگاران: دولت یونان امروز سه شنبه بیان کرد که آلکسیس تسیپراس نخست وزیر این کشور میخواهد 8 آوریل (19 فروردین) به روسیه سفر کند.

نخست وزیر یونان ماه آینده به روسیه سفر می نماید

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آلکسیس تسیپراس نخست وزیر یونان در حالی میخواهد تا 8 آوریل به مسکو سفر کند که این سفر یک ماه زودتر از موعد برنامه ریزی شده، انجام خواهد شد.

یک منبع دولت یونان در این باره تاکید نمود که نخست وزیر بنا به دعوت رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به مسکو خواهد رفت.

دولت یونان از ارائه شرح بیشتر در مورد این سفر خودداری نموده است. ولی یک روزنامه یونانی نوشت که این سفر مرتبط با کمبود منابع مالی است که آتن با آن روبرو شده است.

این روزنامه یونانی اضافه نمود: آتن به این دلیل تصمیم گرفته است تا نشست با پوتین را زودتر برگزار کند که شرایط مالی ایجاد شده از سوی طرف اروپایی، بسیار سخت شده است.

دولت جدید یونان بارها اعلام نموده است که حاضر نیست برای دریافت یاری های مالی بیشتر از اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول، سیاست های ریاضتی را اجرا کند.

یک مقام رسمی دولت یونان نیز گفت: آلکسیس تسیپراس خواهان برگزاری نشست با آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا در جاشیه نشست اتحادیه اروپا طی هفته جاری شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 435

به "نخست وزیر یونان ماه آینده به روسیه سفر می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخست وزیر یونان ماه آینده به روسیه سفر می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید