پلمب 63 سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستان

به گزارش وبلاگ واحدی، ماموران انتظامی شهرستان های نور و بابلسر 63 مهمانپذیر و سفره خانه سنتی متخلف را پلمپ کردند.

پلمب 63 سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستان

جهت دریافت خدمات بازسازی سقف خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی نور گفت: طرح نظارت بر مهمانپذیر ها و مسافرخانه ها در شهرستان نور به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اجرا شد و ماموران این فرماندهی با همکاری اداره بهداشت از همه مهمنپذیر ها و خانه مسافر های این شهرستان بازدید کردند.

او از پلمب 30 واحد خانه مسافر به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی در این شهرستان اطلاع داد و گفت: متصدیان این واحد های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی نور از متصدیان مهانپذیرها، تالارها، هتل ها، مراکز اسکان مسافر خواست برای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از پذیرش مسافر تا اطلاع بعدی خودداری نمایند.

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی بابلسر نیز از پلمب 33 سفره خانه سنتی متخلف به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات صنفی و انتظامی اطلاع داد و گفت: متصدیان این واحد های صنفی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او از شهروندان خواست برای حفظ سلامت خود فرزندان خود و پیشگیری از هرگونه آسیب های اجتماعی و پزشکی با پلیس همکاری نمایند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیغام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 875

به "پلمب 63 سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب 63 سفره خانه و مهمان پذیر در دو شهرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید