اوجی: ظرفیت پالایشگاهی افزایش می یابد

به گزارش وبلاگ واحدی، تهران (پانا) - وزیر نفت با حضور در جمع اعضای کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت ظرفیت پالایشگاهی فرآورده های نفتی ظرف 4 تا 5 سال آینده بالغ بر 1.4 میلیون بشکه در روز خواهد رسید.

اوجی: ظرفیت پالایشگاهی افزایش می یابد

جواد اوجیپس از حضور در کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز گزارشی از عملکرد 70 روز وزارت نفت در حوزه های توسعه ای، صنایع بالادستی و صنایع پایین دستی و برنامه های این وزارتخانه شامل وزارت نفت در حوزه توسعه میادین مشترک گازی و نفتی، سرمایه گذاری های مورداحتیاج برای حفظ و نگه داشت فراوری و بهینه سازی مصرف انرژی بنزین ارائه شد.

وزیر نفت با بیان اینکه در این نشست گزارشی از اندازه فروش و صادرات نفت و فرآورده های نفتی و میعانات گازی ارائه شد، اضافه کرد: خوشبختانه شرایط فروش نفت بهتر شده است.

وی با بیان اینکه طرح های مناسبی در حوزه تهاتر نفت در قالب مشارکت در پروژه های سرمایه گذاری به ویژه پروژه های سنواتی به زودی کلید خواهد خورد، ادامه داد: هرچند صادرات فرآورده های نفتی به علت تامین احتیاج داخل با محدودیت هایی روبه رو بود، اما از دو هفته آینده صادرات آن شروع می گردد.

اوجی گفت: قول می دهم با برنامه های وزارت نفت و دولت سیزدهم، به ویژه با افزایش ظرفیت پالایشگاهی فرآورده های نفتی ظرف 4 تا 5 سال آینده به پالایشی بالغ بر 1.4 میلیون بشکه در روز خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 2010

به "اوجی: ظرفیت پالایشگاهی افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجی: ظرفیت پالایشگاهی افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید