تور مالزی: تایوان برای مقابله با کمبود تراشه به مالزی متوسل شد

به گزارش وبلاگ واحدی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، صنعت فراوری انواع نیمه هادی و تراشه در دنیا به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مکرر کارخانه های سازنده دچار بحران شده و این مساله تأثیر منفی بر فراوری خودروهای پیشرفته ای گذاشته که مجهز به انواع سخت افزارها هستند.

تور مالزی: تایوان برای مقابله با کمبود تراشه به مالزی متوسل شد

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

تایوان از جمله کشورهای برتر سازنده تراشه در دنیا است، اما به گفته ونگ می هوآ، وزیر اقتصاد تایوان کوشش های آن به تنهایی برای حل مشکل کمبود تراشه به نتیجه نمی رسد. زیرا زنجیره تأمین این محصول بسیار پیچیده است.

وی اضافه کرد: در واقع تنگنای اصلی در جنوب شرقی آسیا به ویژه در مالزی است، زیرا برای مدتی همه کارخانه ها در این کشور تعطیل شدند. این مشکل به ویژه در خصوص بسته بندی تراشه های خودرو حاد بود، زیرا شرکت های مالزی خدماتی را در این زمینه ارائه می دهند که به وسیله شرکت های تایوانی ارائه نمی گردد.

وزیر اقتصاد تایوان اضافه کرد: تمرکز ما شروع فراوری در مالزی با حداکثر سرعت ممکن است. اطلاع دارم که بازگشت به ظرفیت فراوری قبل در مالزی از اوایل سپتامبر شروع شده و در حال حاضر ظرفیت فراوری در این کشور به 80 درصد حالت عادی بازگشته است. بنابراین با رسیدن به ظرفیت فراوری کامل این مشکل به آهستگی رفع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1948

به "تور مالزی: تایوان برای مقابله با کمبود تراشه به مالزی متوسل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: تایوان برای مقابله با کمبود تراشه به مالزی متوسل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید