تایوان مانع ورود مسافران خارجی می گردد

به گزارش وبلاگ واحدی، تایوان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مانع از ورود بیشتر مسافران خارجی خواهد شد.

تایوان مانع ورود مسافران خارجی می گردد

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات دولتی تایوان اعلام کردند که مانع از ورود بیشتر مسافران خارجی خواهند شد که قصد ورود به تایوان را دارند. این تصمیم به دنبال کوشش تایوان برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اخذ شده است.

طبق گزارش رویترز هر فردی که وارد تایوان گردد برای مدت 14 روز مجبور به قرنطینه خانگی است. وزیر بهداشت تایوان گفت که تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا که وارد تایوان شده اند به شدت افزایش یافته است.

این جزیره تا به امروز از ابتلای 77 مورد به این ویروس اطلاع داده است. اقدامات جدید از امشب اجرا می گردد البته دولت اعلام نکرد که این تصمیم تا چه مدتی پابرجا خواهد بود.

از سوی دیگر سنگاپور، و هنگ کنگ که تا پیش از این به دلیل مدیریت قوی در مقابله با کرونا مورد تمجید قرار گرفته بودند نیز شاهد گسترش این ویروس در بین شهروندانشان هستند. سنگاپور سه شنبه شب از ابتلای 23 مورد جدید اطلاع داد که اغلب آنها مسافرانی هستند که از خارج از کشور و از سفر به این کشور بازگشته اند.

در حال حاضر در سنگاپور 152 مبتلا به ویروس شناسایی شده اند درحالیکه 114 نفر نیز بهبود یافته اند. هفته گذشته این کشور ورود مسافران از ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و آلمان را ممنوع اعلام نموده بود.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هنگ کنگ نیز با اعلام آمار جدید از 157 نفر در روز دوشنبه به 167 نفر تا سه شنبه رسید. مقامات هنگ کنگ نیز با اعمال محدودیتهای سفر و ممانعت از تجمعات غیرضروری به دنبال مهار و غلبه بر این ویروس هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: huseynvahedi.ir شناسه مطلب: 1029

به "تایوان مانع ورود مسافران خارجی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایوان مانع ورود مسافران خارجی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید